اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس گیلان:

آلاچیق‌های ساحلی گیلان ساماندهی می‌شود

رئیس پلیس گیلان گفت: دکه‌ها و آلاچیق‌های ساحلی گیلان ساماندهی می‌شود.

آلاچیق‌های ساحلی گیلان ساماندهی می‌شود

ابراهیم قائدرحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آغاز موج دوم سفرهای تابستانی گردشگران به گیلان اظهار کرد: برنامه‌ریزی لازم در حوزه‌های ترافیکی، انتظامی و امنیتی در جاده‌ها، ساحل دریا، تفرجگاه‌ها و معابر عمومی شهری استان برای رفاه حال گردشگران انجام شده است.

وی از به‌کارگیری 45 هزار و 755 هزار نفر روز نیروی پلیس در مناطق ساحلی گیلان خبر داد و افزود: تعداد یک‌هزار و 239 نفر پلیس از ابتدای تابستان امسال تاکنون در نوار ساحلی استان به‌کارگیری شدند.

قائدرحمتی با بیان اینکه 227 دستگاه خودرو برای مدیریت نوار ساحلی گیلان به صورت روزانه به‌کارگیری می‌شوند، تصریح کرد: طرح‌های سالم‌سازی دریا نیازمند اطلاع‌رسانی به گردشگران است.

فرمانده انتظامی گیلان به وجود 98 کیلومتر مناطق شنا ممنوع در نوار ساحلی استان اشاره کرد و گفت: گردشگران برای حفظ جان خود از شنا در مناطق شنا ممنوع خودداری کنند.

وی از مسدود شدن ورودی نقاط شنا ممنوع در تمام شهرستان‌های ساحلی گیلان خبر داد و بیان کرد: علایم هشدار دهنده باید در مناطق شنا ممنوع نصب شود.

قائدرحمتی با اشاره به ساماندهی دکه‌ها و آلاچیق‌های ساحلی گیلان، یادآور شد: گردشگران به ساعت آغاز و خاتمه طرح‌ها توجه داشته باشند.

رئیس پلیس گیلان خواستار توجه گردشگران به هشدارهای پلیس شد و خاطرنشان کرد: توجه به قوانین و مقررات باید مد نظر گردشگران باشد.

وی بر قانونمندی شهروندان تاکید کرد و افزود: گردشگران به حقوق عمومی احترام بگذارند و به قوانین عمل کنند.

قائدرحمتی به تعامل و همکاری خوب گردشگران با پلیس اشاره کرد و گفت: فرمانداران و مسئولان تلاش بسیاری برای رفاه حال گردشگران در نوار ساحلی انجام دادند.

رئیس پلیس گیلان با اشاره به فعالیت واحد ارشاد عفاف و حجاب نیروی انتظامی در طرح‌های سالم‌سازی دریا، تصریح کرد: آلودگی صوتی از جمله موضوع‌هایی است که پلیس با آن برخورد می‌کند.

این مسئول تعیین صلاحیت مدیران طرح‌های سالم‌سازی دریا را به عهده پلیس دانست و بیان کرد: همیاران پلیس، یگان ویژه انتظامی و دریابانی در تمام نوار ساحلی گیلان مستقر شدند.

قائدرحمتی با تاکید بر برخورد با مظاهر فساد در ساحل گیلان، یادآور شد: تهیه الگوی مناسب در طرح‌های سالم‌سازی دریا به منظور ایجاد بستر مناسب برای رفاه حال مسافران و جلوگیری از هنجارشکنی ضرورت است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: پلیس با کمک مردم و مسافران در تلاش است بستر مناسبی را برای رفاه حال گردشگران در گیلان فراهم کند.

انتهای پیام/84001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول