اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز خبر داد

فروش 400 میلیون ریالی محصولات مددجویان کمیته امداد البرز

سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی البرز گفت: طی برپایی بازارچه عرضه تولیدات خودکفایی مددجویان تحت حمایت استان البرز حدود 400 میلیون ریال از محصولات غرفه‌داران به فروش رفت.

فروش 400 میلیون ریالی محصولات مددجویان کمیته امداد البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز، شاهین رضایی اظهار داشت: بازارچه عرضه تولیدات خودکفایی مددجویان که در ماه مبارک رمضان و در راستای تقویت مددجویان خودکفا شده، به مدت بیست شب در 40 غرفه دایر شد و در این غرفه‌ها دستاوردهای حوزه اشتغال کمیته امداد به معرض فروش و نمایش گذاشته شد.

وی، غرفه‌های پوشاک، فروش عسل، معرق‌کاری، تولید و پرورش گل و گیاه ، فروش ترشیجات، پرورش ماهی‌های زینتی، خشکبار، غذاها و آش‌های سنتی، چینی و بلور، تابلوهای مسی، نقاشی روی پارچه، عطاری و ... را از غرفه‌های این بازارچه عنوان کرد و گفت: غرفه‌داران این بازارچه را مددجویان تحت حمایت و نیازمندان غیر تحت حمایتی تشکیل دادند که با گرفتن وام خوداشتغالی حاصل سعی و تلاش خود را به شکل محصول نهایی در این بازار عرضه کردند.

این مسئول تصریح کرد: کمیته امداد به دنبال این است تا با بکارگیری استعدادها، زمینه استقلال خودکفایی مددجویان را برای کارآفرینی و خروج از چرخه حمایت‌های این نهاد و رسیدن به خودکفایی فراهم کند.

سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز متذکر شد: الباقی غرفه‌های این بازارچه مربوط به امور فرهنگی، روابط عمومی، حامی‌یابی و درمان بود که در طول برگزاری بازارچه فعالیت نمودند.

انتهای پیام/2302/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول