اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل ارشاد خوزستان:

خبرنگاران اخلاق رسانه‌ای را رعایت کنند

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از خبرنگاران خواست تا در کار خود اخلاق رسانه‌ای را رعایت کنند.

خبرنگاران اخلاق رسانه‌ای را رعایت کنند

مسعود حمیدی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: خبرنگاران باید در فضای کاری خود اخلاق رسانه‌ای را رعایت کنند.

وی، بالا بردن سطح اعتقادات دینی را یکی از ملزومات کار خبرنگاران دانست و گفت: اگر این کار صورت بگیرد برخی شیطنت‌ها و بداخلاقی‌های رسانه‌ای انجام نمی‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: همه خبرنگاران باید اخلاق رسانه‌ای را رعایت کنند زیرا ما همیشه از این موضوع و عدم وجود اخلاق در بین خبرنگاران رنج می‌بریم.

به گفته معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، بزرگان انقلاب اسلامی نیز بر رعایت اخلاق رسانه‌ای تاکید دارند.

حمیدی‌نژاد تأکید کرد: در صحبت‌های بزرگان انقلاب اسلامی و مسئولان عالی رتبه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشارات مختلفی به رعایت اخلاق در رسانه‌ها و مطبوعات شده است که امیدواریم در این زمینه‌ها کارهای ویژه‌ای صورت بگیرد.

وی در ادامه به 17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار اشاره کرد و ادامه داد: در این روز عزیز زحمات خبرنگاران عزیز را ارج می‌نهم و از تلاششان در عرصه اطلاع رسانی تقدیر می‌کنم.

انتهای پیام/72010/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول