اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر مطرح کرد

تشریح شفاف سیاست‌ خارجی رئیس جمهور در مجلس

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: رئیس جمهور در نطق بعد از تحلیف خود در مجلس، سیاست‌های خارجی خود را شفاف، قاطع، مفید و مختصر بیان کرد.

تشریح شفاف سیاست‌ خارجی رئیس جمهور در مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمود خدری عصر امروز طی بیانیه‌ای به تشریح اوضاع داخلی کشور پرداخت و اظهار داشت: رئیس جمهور منتخب جناب آقای حسن روحانی که به لطف الهی در نطق بعد از تحلیف خود در مجلس شورای اسلامی سیاست خارجی خود را شفاف، قاطع ، مفید و مختصر بیان کردند، در نظر داشته باشند که استقامت در راه حق نصرت خداوند را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: نصرت الهی گاهی به صورت شکست و اضمحلال دشمن ظهور می‌کند؛ گاهی هم به صورت نزول سکینه بر قلوب مؤمنین و ازدیاد ایمان آنان و ایجاد رعب در دل دشمن خود را نشان خواهد داد.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر در ادامه بیانیه خود تأکید کرد: بدیهی است که دشمنان خارجی عوامل داخلی نیز دارند که هوشیاری و موضع‌گیری در برابر آنان برای خنثی کردن توطئه‌های استکبار مغایر با شعار اعتدال نیست.

وی در این بیانیه با بیان اینکه اسراییل غاصب سردمداراصلی تروریست‌ها درجهان است افزود: جهانیان برای داشتن جهانی عاری ازتروریسم باید رژیم جعلی اسرائیل را ازصفحه روزگار محو کنند.

خدری در پایان با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی بار دیگر با لبیک به ندای رهبری در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند که درمسیر ولایت هستند، تصریح کرد: مردم مسلمان با حضور درراهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با مردم مظلوم فلسطین ابراز همدردی کرده و پیمان بستند که از آنها حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/66006/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول