اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد همدان خبر داد

پیش‌بینی 1550 پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در همدان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان همدان گفت: تعداد یک هزار و 550 پایگاه در سطح استان برای جمع‌آوری زکات فطریه تعیین شده است.

پیش‌بینی 1550 پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در همدان

جعفر چهرقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه تعداد یک هزار و 550 پایگاه و صندوق جمع‌آوری زکات فطریه در سطح استان پیش‌بینی شده است اظهار داشت: پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطریه در میادین اصلی شهرها، دفاتر کمیته امداد و مساجد مستقر هستند. 

وی ادامه داد: تعداد 200 هزار پاکت جمع‌آوری زکات فطریه در سطح استان بین خانوارها توزیع شده که مردم می‌توانند زکات فطریه خود را داخل این پاکت‌ها بگذارند و به پایگاه‌های کمیته امداد تحویل دهند. 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد همدان به میزان زکات فطریه جمع‌آوری شده در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: در سال گذشته 520 میلیون تومان زکات فطریه و کفاره در سطح استان جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه زکات فطریه برای هر نفر 3 هزار و 500 تومان تعیین شده است تصریح کرد: کفاره روزه نیز یک هزار تومان برای هر نفر تعیین شده که مردم استان در شب عید این مبالغ را باید کنار گذاشته و در روز عید به پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطریه تحویل دهند.

چهرقانی ابراز داشت: با هیئت امنای مساجد هماهنگی به عمل آمده که زکات فطریه جمع‌آوری شده در مساجد بعد از شمارش در کمیته امداد دوباره به مساجد در صورت درخواست هیئت امنا عودت و در بین نیازمندان توزیع شود.

انتهای پیام/89019/ج20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول