اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد امام خمینی کنگان خبر داد

کمک 700 میلیون ریالی پتروشیمی‌های آریاساسول و پارس به مددجویان

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کنگان از مساعدت 700 میلیون ریالی پتروشیمی‌های آریاساسول و پارس به مددجویان کمیته امداد کنگان و عسلویه خبر داد.

کمک 700 میلیون ریالی پتروشیمی‌های آریاساسول و پارس به مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عبدالله بحرینی پیش از ظهر امروز در دیدار با مددجویان کمیته امداد کنگان اظهار داشت: برای بهبود خدمات‌رسانی و رضایتمندی جامعه هدف از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کنگان عنوان کرد: افزایش سطح کیفی خدمات کمیته امداد به مددجویان در دستور کار این نهاد قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر در این مسیر برسیم.

وی از مساعدت 700میلیون ریالی پتروشیمی‌های آریاساسول و پارس به مددجویان کمیته امداد کنگان و عسلویه خبر داد و افزود: با رایزنی و نشست‌هایی که با مدیر عامل پتروشیمی آریاساسول از مدیران علاقه‌مند و همیشه همراه و پیگیری روابط عمومی محترم این شرکت، در ماه مبارک رمضان 650 میلیون ریال کارت هدیه و سبد غذایی بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی شهرستان‌های کنگان و عسلویه توزیع شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: پتروشیمی پردیس نیز 70 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی (سبد کالا) به مددجویان این دو شهرستان در ماه مبارک رمضان اهداء کرد.

بحرینی با تقدیر از مدیران عامل، رئیس روابط عمومی پتروشیمی آریاساسول و مشاور فرهنگی مدیرعامل پتروشیمی پردیس متذکر شد: این دو شرکت همواره کمک‌های ارزشمندی به مددجویان کمیته امداد اهداء کردند.

وی در پایان اذعان داشت: باید کاری کنیم که همه نیازمندان و مستمندان نیز همانند سایر افراد جامعه از امکانات لازم برخوردار باشند و زندگی با آبرو و باعزتی داشته باشند.

انتهای پیام/2451/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول