اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان:

مشکلات مالی همچنان وجود دارد/ در دوران بدنسازی هستیم

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: مشکلات مالی مثل شروع فصل‌های گذشته همچنان وجود دارد و امیدواریم هرچه زودتر این معضلات برطرف شود.

مشکلات مالی همچنان وجود دارد/ در دوران بدنسازی هستیم

حسین فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اهواز از حضور تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در دوران بدنسازی خبر داد و اظهار کرد: تمرینات را زیر نظر سرمربی تیم پیگیری می‌کنیم و احتمالاً در هفته آینده به اردو اعزام خواهیم شد.

وی ادامه داد: یکی از استان‌های لرستان و چهار محال و بختیاری مقصد ما برای برپایی اردو 10 روزه تیم نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: داریوش یزدی هدایت تیم را در فصل آینده بر عهده خواهد داشت و بهروز مکوندی، فرزاد حافظی و افشین کمایی وی را در این امر یاری خواهند کرد.

فرجی افزود: تاکنون چهار بازیکن به صورت رسمی با باشگاه نفت مسجد سلیمان قرارداد ثبت کرده‌اند و در حال مذاکره با چند بازیکن دیگر نیز هستیم.

وی ابراز داشت: حکیم نصاری، خیرالله نیسی، جاسم صادقی و سجاد فیض اللهی بازیکنانی هستند که تاکنون به تیم نفت پیوسته‌اند.

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در خصوص وضعیت مالی باشگاه نفت به خبرنگار فارس گفت: مشکلات مالی هر ساله در آغاز فصل وجود دارد ولی جای امیدواری وجود دارد که به زودی باشگاه تزریق مالی شود.

فرجی همچنین در خصوص وضعیت ورزشگاه بهنام محمدی عنوان کرد: این ورزشگاه نیز نواقصی دارد که سعی داریم تا قبل از آغاز لیگ دسته اول این معضلات را بر طرف کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام سعی خود را برای حضور قدرتمند در لیگ دسته اول داریم مجموعه تیم تمام تلاش خود را برای حضور قدرتمند در این آوردگاه انجام می‌دهد.

انتهای پیام/72013/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول