اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل:

ترویج آرمان شهدا رسالت اصلی جهادگران است

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: ترویج آرمان‌های شهدا و تداوم راه نورانی این شهیدان رسالت اصلی جهادگران است.

ترویج آرمان شهدا رسالت اصلی جهادگران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر قاسمی صبح امروز در دیدار با خانواده شهید مهدی‌زاده با اشاره به معنویات ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم از معنویات و فیوضات ماه میهمانی خدا در حد مطلوب استفاده کنیم.

وی با اشاره به رسالت جهاد دانشگاهی در زمینه‌های مختلف از جهاد دانشگاهی به عنوان مولود انقلاب و یادگار امام خمینی(ره) نام برد و ادامه داد: امروز وظیفه جهادگران جهاد دانشگاهی تجلیل از رشادت‌های جوانانی است که با گذشت از جان مال و خواسته‌های خود در راه دین و کشور به شهادت رسیدند و افتخار آفریدند.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل با اعلام اینکه ترویج آرمان‌های شهدا و ادامه راه آنان رسالت اصلی جهادگران است، افزود: الگوی ما شهدا، ایثارگران و جانبازان جامعه است چرا که چنین رشادتی در طول تاریخ انقلاب اسلامی ثبت نشده ‌است این در حالی است که شهدای ما آرامش و امنیت را با نثار جان خود به ما هدیه داده‌اند.

قاسمی خاطرنشان کرد: اگر امروز می‌توانیم با تهدید‌های دشمنان مقابله کرده و با استکبار و با اراده مبارزه کنیم این موفقیت‌ها نشات گرفته از روحیه ایثارگری شهدا است.

این مسئول با اعلام اینکه ما سعی داریم دغدغه‌های خانواده‌های شهدا و آرمان‌های شهدا را در قالب فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی جامه عمل بپوشانیم، بیان داشت: امیدواریم بتوانیم در سایه دعای خانواده شهدا قدم‌های بزرگ برای پیشرفت کشور برداریم و در پیش شهدا شرمنده نشویم و بتوانیم با ایمان قوی‌تر و با اراده محکم‌تر در جهت اهداف عالی انقلاب و مقام معظم رهبری قدم برداریم.

در پایان این برنامه با اهدای لوح تقدیر و تندیس ویژه از مادر شهید مهدی‌زاده تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهید یعقوب مهدی‌‍‌‌‌‌‌‌‌زاده در سال 1341 دیده به جهان گشود و در حالی که دانشجوی تربیت معلم در رشته عربی و دینی بود در عملیات کربلای 5 در تاریخ پنجم اسفند 1365 به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/62005/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول