اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه کازرون:

رسانه‌های دشمن اطلاعات غلط به مردم می‌دهند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: رسانه‌های دشمنان در پی ارائه اطلاعات غلط به مردم و بدبین کردن آنان به نظام هستند.

رسانه‌های دشمن اطلاعات غلط به مردم می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، غلامرضا شرفی عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهر که در سالن اجتماعات سپاه ناحیه کازرون برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار در سخنانی اظهار داشت: هفدهم مرداد ماه هر سال یادآور اراده محکم و استوار و عمل مجاهدانه انسانی است که برای بازگویی حقیقت جان خود را فدا کرد و با شهادتش روز خبرنگار را رقم زد.

وی رسالت خبرنگاری را مقدس توصیف کرد و افزود: خبرنگاران در بحث تنویر افکار عمومی و آگاه‌سازی اقشار گوناگون جامعه و نشان دادن مرز حق و باطل نقشی بی‌بدیل و مؤثر ایفا می‌کنند که از دید هیچ‌کس پوشیده نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: امروزه دشمنان با به‌کارگیری رسانه‌های گسترده خود به دنبال ارائه اخبار و اطلاعات غلط به مردم هستند که در این راستا خبرنگاران و رسانه‌های داخلی باید با اطلاع‌رسانی شفاف مقاصد شوم آنان را زمین‌گیر کنند.

شرفی ادامه داد: اطلاع‌رسانی شفاف و بدون غرض و دلسوزانه خبرنگاران در بیان مسائل و مشکلات جامعه علاوه بر زمین‌گیر کردن مقاصد دشمنان، باعث پیشرفت و خوشحالی دوست‌داران نظام می‌شود.

وی از رسانه‌های داخلی کشور به ویژه این شهرستان خواست به انعکاس اخبار درست و شفاف و ایجاد وحدت بپردازند و از جریان‌سازی منفی که باعث اتلاف وقت و انرژی مسئولان نظام شود پرهیز کنند.

این مسئول در بخش دیگر سخنان خود از راه‌اندازی سایت جدید اطلاع‌رسانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: این سایت انعکاس اخبار و بیان مسائل و مشکلات این شهرستان را پوشش می‌دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در ادامه به فعالیت‌های فرهنگی این ناحیه اشاره کرد و گفت: بیش از 60 یادواره شهدا از سال گذشته تاکنون با حداقل هزینه در سطح این شهرستان برگزار شده است.

شرفی تربیت گروه سرود، راه‌اندازی دارالقرآن، آموزش حرفه خبرنگاری، فیلم‌برداری و عکاسی و آموزش‌های قرآنی و عقیدتی را از دیگر برنامه‌های پیش روی سال جاری این ناحیه برشمرد.

وی در پایان ابراز داشت: تاکنون بیش از 7 هزار و 140متر مربع پروژه عمرانی از قبیل شش سالن ورزشی، پنچ حوزه مقاومت، اردوگاه تفریحی، دیوارکشی، اصلاح مسیر ورودی، 26 پروژه مقاومتی، دو حوضچه پرورش ماهی سردابی و گرمابی و چند پروژه تولیدی و کشاورزی دیگر توسط بیش از 500 رده‌ مقاومتی در این شهرستان به مرحله اجرا در آمده است.

انتهای پیام/2448/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول