اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی دشتستان خبر داد

مراسم وداع با رمضان در دشتستان برگزار می‌شود

رئیس شورای فرهنگ عمومی دشتستان گفت: مراسم وداع با رمضان در شهرستان دشتستان برگزار می‌شود.

مراسم وداع با رمضان در دشتستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح بعد از ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی دشتستان با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران چشمان بینا و زبان گویای جامعه هستند و باید مورد تجلیل قرار گیرند.

وی افزود: نقش تاثیرگذار خبرنگاران در رشد و پیشرفت جامعه بر هیچ‌کس پوشیده نیست و روز به روز شاهد تاثیرگذاری بیشتر و موثرتر خبرنگاران در جامعه هستیم.

امام جمعه برازجان با تبریک پیشاپیش عید فطر خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم طاعات همه مردم در این ماه عزیز مورد رضایت خداوند قرار گرفته باشد.

مصلح بر برگزاری مراسم عید فطر در همه شهرها و روستاهای دشتستان تاکید کرد و یادآور شد: برگزاری نماز عید فطر در دو مکان جداگانه در یک شهر و یا روستا کار صحیحی نیست و باعث تفرقه و اختلاف می‌شود و در هر شهر و یا روستا باید مراسم روز عید فطر در یک مکان واحد برپا شود.

امام جمعه برازجان یکی از سنت‌های مهم در این شهرستان را استقبال و بدرقه از ماه رمضان خواند و گفت: برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم وداع با این ماه مبارک در دشتستان در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به ترویج فرهنگ قرآنی در شهرها و روستاهای مختلف اظهار داشت: در ماه رمضان امسال شاهد برگزاری مراسم خانگی قرآن در تمام شهرها و روستاها بودیم که با استقبال مردم نیز روبه‌رو شده است.

مصلح گفت: در برخی از مجالس تنها به روخوانی قرآن و مداحی اکتفا می‌شود که باید به محتوا، مفاهیم، عترت و توسل به اهل‌بیت (ع) و احکام خدا نیز در این مراسم توجه شود.

وی افزود: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد و نباید در این مسیر کم‌کاری شود.

انتهای پیام/2452/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول