اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه روز عید سعید فطر

مراسم وداع با ماه مبارک رمضان در سپاه چهارمحال و بختیاری برگزار شد

در آستانه روز عید سعید فطر، مراسم قرائت مناجات وداع امام سجاد(ع) با ماه مبارک رمضان در حسینیه سپاه چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

مراسم وداع با ماه مبارک رمضان در سپاه چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در مراسم قرائت مناجات وداع امام سجاد(ع) با ماه مبارک رمضان در حسینیه سپاه استان، اظهار کرد: عید سعید فطر، عید عاشقان و دل‌دادگان کوی حضرت حق است.

حجت‌الاسلام کریم سرافراز افزود: ماه مبارک رمضان بهترین ماه و روزها، ساعات و لحظات این ماه، از پرفضیلت ترین ایام در کل سال است.

سرافراز ادامه داد: طلب مغفرت و بخشش گناهان از خداوند در پایان این ماه مبارک و روز عید سعید فطر از خواسته‌های مؤمنان روزه دار به شمار می‌رود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با تأسی از روایت حضرت امام علی(ع)، اظهار داشت: روز عید فطر، روز قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران و آمرزش گناهان است و از نظر آن امام همام، روزی که در آن معصیت نشود، آن روز را باید عید دانست.

وی ادامه داد: بهشت جایزه برندگان و جهنم کیفر بازندگان ماه مهمانی خداست و باید خداوند تبارک و تعالی را بندگی کنیم تا مشمول رحمت بیکران الهی گردیم.

سرافراز با تشریح شباهت‌های روز عید فطر به روز رستاخیز، گفت:عید سعید فطر، بشارت بر بندگان خوب خداست که با برخورداری از رحمت الهی، گناهان گذشته و حال آنها در این روز بخشیده می‌شود.

وی، در این مراسم از برگزار کنندگان جلسات قرآنی، بصیرتی و اخلاقی در ماه مبارک رمضان تقدیر کرد و بر استمرار انس با کلام وحی در طول سال تأکید ورزید.

در آستانه روز عید سعید فطر، مراسم قرائت مناجات وداع امام سجاد(ع) با ماه مبارک رمضان در حسینیه آیت‌الله بهاء‌الدینی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) برگزار شد.

انتهای پیام/68001/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول