اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سابق انتظامی همدان خبر داد

کسب مقام ممتاز انتظامی همدان در کشور

فرمانده سابق انتظامی استان همدان گفت: نیروی انتظامی استان در این دوره موفق به کسب مقام ممتاز در بین نیروهای انتظامی کشور شد.

کسب مقام ممتاز انتظامی همدان در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار مهدی معصوم‌بیگی ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در روز معارفه خود در 38 ماه پیش پنج راهکار را برای اداره بهتر امور انتظامی ارائه کردم اظهار داشت: انسجام از درون به خاطر افزایش امنیت، تعامل بیرون برای روان‌سازی مأموریت‌ها، استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها، خلق ظرفیت‌های جدید و برنامه‌محور بودن با تابلو و شعار بهبود بهتر از جمله این راهکارها بود.

وی ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته به این پنج راهبرد دست یافتیم و به میزان زیادی شاخص‌های امنیتی ارتقا یافت به طوری که طبق ارزیابی‌ها همدان در کنار استان‌های موفق قرار گرفت. 

فرمانده سابق انتظامی همدان با اشاره به اینکه استان همدان رتبه نخست در کشف سرقت‌های بزرگ را کسب کرده است گفت: استان همدان رتبه ممتاز مبارزه با مواد مخدر و جایگاه دوم جلوگیری از وقوع جرایم جنایی را در کشور کسب کرد.

وی اضافه کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی موفق به انهدام بزرگ‌ترین باندهای تهیه و توزیع مشروبات الکلی و قاچاق طلا در تاریخ انتظامی استان شدیم که بی‌سابقه بود.

معصوم‌بیگی با بیان اینکه در این دوره کشفیات مواد مخدر از سه تن به 10 تن افزایش یافت، ابراز داشت: افزایش کشف مواد مخدر به این معنا نیست که آلودگی به مواد مخدر زیاد شده است.

وی ادامه داد: استان قبل از این 38 ماه رتبه چهارم آلودگی به مواد مخدر را داشت که امروز به رتبه پانزدهم رسیده است.

فرمانده سابق انتظامی استان همدان ابراز داشت: در این مدت تعداد 200 باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شد و سرقت از بانک‌ها و سرقت‌های مسلحانه در سال 91 نیز صفر شده است.

وی با بیان اینکه میزان تلفات و تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری کاهش یافت بیان داشت: در ابتدای دوره مدیریتم سالیانه در تصادفات درون‌شهری 198 نفر کشته می‌شدند که این میزان در پایان سال 91 به 97 نفر کاهش یافت.

معصوم‌بیگی اذعان کرد: در تصادفات برون‌شهری تعداد 535 نفر کشته می‌شدند که امروز به 464 مورد کاهش یافته که در حال حاضر 13 درصد تصادفات برون‌شهری منجر به فوت می‌شود.

وی گفت: در اجرای طرح‌های نوروزی و تحقیقات ناجا رتبه نخست را کسب کردیم.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه پاسداشت و دفاع از ارزش‌های خانواده شهدا در اولویت کاری بود تصریح کرد: برگزاری دوره‌های بصیرت‌افزایی، استانداردسازی رفتارهای کارکنان و حرفه‌ای عمل کردن آنها و ارتباط مستقیم و مستمر با بدنه جامعه از اولویت‌های دیگر کاری بود.

وی در پایان گفت: جایگاه انتظامی استان در این دوره بیش از 15 رتبه افزایش یافته و به مقام ممتاز در کشور دست یافتیم.

انتهای پیام/89019/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول