اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کردستان خبر داد

برگزاری پنجمین همایش ملی آسیب‌های پنهان در سنندج

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کردستان از برگزاری پنجمین همایش ملی آسیب‌های پنهان در آبان ماه سال‌جاری با محوریت خانواده در سنندج خبر داد.

برگزاری پنجمین همایش ملی آسیب‌های پنهان در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مجید آوج ظهر امروز در دیدار کارکنان دانشگاهی استان با نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: این همایش با هدف بهره‌گیری از دیدگاه‌ها و نظرات علمی دانشجویان، اساتید دانشگاه‌ها و کارشناسان در مورد مسایل اجتماعی و ارایه راهکار برای رفع آسیب‌ها و معضلات اجتماعی توسط جهاد دانشگاهی واحد کردستان برگزار می‌شود.

وی به دیگر خدمات جهاد دانشگاهی در سایر حوزه‌ها اشاره کرد و گفت: این نهاد در حوزه بانک خون بند ناف رویان چند سالی است ورود پیدا کرده و خدمات ارزشمندی را ارائه کرده است.

به گفته معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کردستان، راه‌اندازی مرکز خدمات تخصصی آب و خاک و برگزاری همایش‌های مختلف از دیگر اقدامات جهاد دانشگاهی در سطح استان بوده است.

آوج خاطرنشان کرد: مهم‌ترین رسالت و هدف این نهاد انقلابی استعدادیابی و نخبه‌یابی بوده و در این زمینه اقدامات قابل توجهی را انجام داده است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد کردستان نیز در این دیدار اظهار کرد: جهاد دانشگاهی مساوی علم به اضافه دین و علم به اضافه ایمان مساوی با جهاد دانشگاهی است.

میثم صادق‌خانی گفت: مرکز دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان در سال 89 با حمایت مسئولین تاسیس و فعالیت خود را با سه عنوان رشته و جذب 130 دانشجو آغاز کرد.

به گفته وی، این دانشگاه با پیگیری‌هایی که انجام شد در حال حاضر در 11 رشته کارشناسی موفق به جذب دانشجو شده است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد کردستان تصریح کرد: در حال حاضر یک‌هزار و 200 دانشجو در در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/79002/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول