اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری مراسم شب وداع با ماه مبارک رمضان در شهرکرد

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم وداع با ماه نزول قرآن، ماه مبارک رمضان، در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) و مسجد جامع شهرکرد برگزار می‎شود.

برگزاری مراسم شب وداع با ماه مبارک رمضان در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا توسلی ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان، اظهار کرد: پس از حدود یکماه ماه روزه‌داری، مناجات و شب زنده داری، مهمانان سفره کریمانه الهی با قرائت دعای حضرت امام سجاد(ع) با ماه صیام وداع می‌کنند.

وی افزود: امسال برنامه‌های این ماه نورانی با شکوه‎تر از سنوات گذشته برگزار شد و خیل روزه‌داران به ویژه جوانان و نوجوانان در برنامه‌ها حضوری فعال داشتند.

توسلی ادامه داد: امسال مراسم قرائت فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی به همت نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد از نخستین شب ماه نزول قرآن آغاز و آحاد مردم هرشب ساعت 22 در این مراسم معنوی شرکت و خطیب توانا حجت‌الاسلام سید مرتضی صالحی خوانساری به ایراد سخن، قرائت فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی و تفسیر آن پرداختند.

مسئول فرهنگی مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد ادامه داد: مراسم لیالی با عظمت قدر نیز بهتر از سنوات گذشته با تلاش هیأت محبان المهدی رزمندگان اسلام شهرکرد، با حضور هزاران نفر از آحاد مردم از ساعت 22:30 تا 3:15 در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

توسلی گفت: مراسم سخنرانی و قرائت فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی نیز هرشب از ساعت 22:30 در مسجد جامع شهرکرد برگزار و مراسم احیاء شب‎های 19، 21، 23 و 27 ماه مبارک رمضان در این مکان مقدس به صورت با شکوه برگزار شد.

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: برنامه‌های ماه نزول قرآن در مسجد جامع با سخنرانی و اجرای حجج اسلام شیخ ناصر شهیدی، شیخ جعفر واضحی و سید رضا عبدالله‌زاده به ترتیب در دهه‌های اول تا سوم برگزار شد.

وی افزود: مراسم وداع با ماه صیام در شام 29 ماه مبارک رمضان در مصلای حضرت امام خمینی(ره) شهرکرد با سخنرانی و اجرای خطیب توانا حجت‎الاسلام سیدمرتضی صالحی خوانساری و مسجد جامع این شهر با سخنرانی و اجرای حجت‌الاسلام سیدرضا عبدالله‌زاده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/68001/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول