اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

وضعیت مبارزه با جرائم در همدان مطلوب است

استاندار همدان وضعیت مبارزه با جرائم در استان همدان را مطلوب عنوان کرد.

وضعیت مبارزه با جرائم در همدان مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی محمد آزاد پیش از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با بیان اینکه به عنوان مسئول شورای تأمین استان گزارش کار سردار معصوم‌بیگی را تأیید می‌کنم اظهار داشت: پیچید‌گی‌ها و پیشرفت تکنولوژی باعث شده که دیگر مأموریت‌های ناجا ساده نباشد.

وی ادامه داد: اگر روزی سارقی دستگیر می‌شد ابزاری داشت که مشخص بود اما امروزه سرقت و کلاه‌برداری با استفاده از تکنولوژی انجام می‌شود و برخورد باید به صورت پیچیده انجام شود.

استاندار همدان افزود: پلیس می‌تواند با حساب و کتاب خود از همه پیشرفت‌هایی که در وقوع جرم با استفاده از تکنولوژی انجام شده، جلوگیری کند. 

وی با اشاره به اینکه گاهی اوقات در استان اتفاقاتی می‌افتاد که اگر برخورد مناسب نمی‌شد به مسئله‌ای کشوری تبدیل می‌شد تصریح کرد: قبل از انتخابات اتفاقی رخ داد که اگر مدیریت نمی‌شد برای انتخابات کشور چالش ایجاد می‌کرد.

آزاد اضافه کرد: همدان محل عبور چند استان مرزی است که بارها و بارها مواد مخدر بعد از عبور از آن استان‌ها با ورود به همدان کشف و ضبط شده است. 

وی در پایان با اشاره به اینکه وضعیت مبارزه با جرایم خوب است ابراز داشت: نمی‌خواهیم بگوئیم همه چیز خوب است اما امیدواریم فرمانده جدید انتظامی استان نیز با ادامه راه سردار معصوم‌بیگی در راه مبارزه با جرایم تلاش کند.

انتهای پیام/89019/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول