اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل عنوان کرد

برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس در اردبیل

فرماندار اردبیل گفت:‌ رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس سپاه در منطقه حمید‌آباد اردبیل برگزار می‌شود.

برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر ظهر امروز در جلسه هماهنگی رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس سپاه ناحیه اردبیل اظهار داشت: این همایش به منظور ایجاد امنیت پایدار، آشنایی با سبک‌های جدید و آمادگی رزمی و با شرکت نیروهای بسیجی، گردان‌های بیت‌المقدس سپاه در منطقه روستای حمید‌آباد اردبیل در دهه اول شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی با قدردانی از همکاری و همیاری دهیاری‌ها، دستگاه‌های اجرایی و ادارات را به هماهنگی بیشتر برای برگزاری این برنامه و رزمایش نظامی دعوت کرد.

فرماندار اردبیل یادآور شد: آزاد‌سازی نیروهای بسیجی ادارات و همکاری در راستای احداث اردوگاه موقت و رفع نیازهای اردوگاه با همکاری دستگاه‌های مسئول انجام می‌شود.

دبیر دیگر اهداف برگزاری این رزمایش را علاوه بر حفظ آمادگی رزمی و آشنایی با تهدیدات جدید دشمن استفاده از فضای معنوی این رزمایش و برگزاری مراسمات و جلسات فرهنگی و معنوی در این رزمایش اعلام کرد.

این مسئول برگزاری این رزمایش در سه سطح را یادآور شد و خاطرنشان کرد: سطح شهرستانی این رزمایش در اردبیل برگزار می‌شود و بسیجیان دریا‌دل گردان‌های بیت‌المقدس در سطح منطقه‌ای و کشوری حضور پیدا می‌کنند.

فرماندار اردبیل از برنامه‌ریزی و پیش‌بینی برای احداث اردوگاه ثابت برای استفاده و بهره‌برداری لازم و مورد نیاز در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر در پایان سخنان خود بیان داشت: می‌توان با احداث این اردوگاه رزمایش‌ها و اردوگاه‌های تفریحی و فرهنگی را نیز در همین محل برگزار کرد.

انتهای پیام/62006/ج30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول