اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات بوشهر:

خبرگزاری فارس در دفاع از ارزش‌های انقلاب بدون اشتباه عمل کرده است

رئیس خانه مطبوعات استان بوشهر گفت: خبرگزاری فارس در دفاع از ارزش‌های انقلاب بدون اشتباه عمل کرده است.

خبرگزاری فارس در دفاع از ارزش‌های انقلاب بدون اشتباه عمل کرده است

علی نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر گفت: نقش مطبوعات و رسانه‌های جمعی در ارتقاء و بالا بردن سطح آگاهی و بینش اجتماعی و سیاسی مردم و تنویر افکار عمومی و انعکاس مسائل، مشکلات و ارائه راهکارها و پیشنهادات و توسعه فرهنگ یک جامعه بسیار بارز و مبرهن است.

رئیس خانه مطبوعات استان بوشهر افزود: هیچ انسانی بدون رابطه مستمر و عمیق با خدا نمی‌تواند به قله‌های کمال برسد، رسانه‌ها برقرار کننده ارتباط بین انسان‌ها هستند و این ارتباط لازمه کمال انسانی و متعالی جامعه بشری است.

وی یادآور شد: سابق بر این می‌گفتند وقتی سیاست به بن بست برسد، جنگ آغاز می‌شود، ولی در حال حاضر کارشناسان ارتباطات اعتقاد دارند هرگاه سیاست و جنگ هر دو به بن بست برسد، رسانه‌ها وارد میدان می‌شوند.

نجفی یادآور شد: اینجانب روز خبرنگار را که در حقیقت روز همه اصحاب رسانه‌هاست از روزنامه‌نگار، سردبیر، مدیرمسئول گرفته تا فیلمبردار، عکاس و کارگردان، مدیران و همه کسانی که در تولید و تنظیم پیام شرکت دارند، تبریک می‌گویم.

رئیس خانه مطبوعات استان بوشهر گفت: لازم می‌دانم از زحمات خبرنگاران سخت کوش خبرگزاری فارس در سطح استان بوشهر و کشور به ویژه شهرستان دشتی تقدیر و تشکر کنم.

وی گفت: بعضا خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی بدون هیچ چشمداشتی در همه صحنه‌های خبری حضور چشمگیر دارد و مردم شهرستان دشتی قدردان این خبرنگار فعال هستند.

انتهای پیام/66001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول