اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد

استقرار 5 دستگاه دیالیز در بیمارستان‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از خرید پنج دستگاه دیالیز برای تعبیه شدن در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد.

استقرار 5 دستگاه دیالیز در بیمارستان‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان

نصرالله حسونی بحرینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: پنج دستگاه دیالیز با ارزش قیمتی حدود 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برای استفاده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان خریداری شد.

وی اضافه کرد: با توجه به کمبود دستگاه دیالیز در منطقه، درخواست خود را به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ارسال کرده و موفق به دریافت این پنج دستگاه شدیم.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به نحوه توزیع این دستگاه‌ها تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، از پنج دستگاه خریداری شده، تعداد دو دستگاه به بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان، دو دستگاه به بیمارستان ولیعصر خرمشهر و یک دستگاه به بیمارستان شهید بهشتی آبادان اختصاص یافت.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: کار توزیع این دستگاه‌ها از امروز آغاز شده و بیماران منطقه به زودی می‌توانند از خدمات آنها در بیمارستان‌های عنوان شده استفاده کنند.

انتهای پیام/ 72001/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول