اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان:

نفت با حمایت هواداران دوباره شعله می‌کشد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امیدوارم با آغاز فصل، هواداران از تیم خود حمایت کنند و با تشویق‌های مثال زدنی خود ما را در راه صعود به لیگ برتر کشور کمک کنند.

نفت با حمایت هواداران دوباره شعله می‌کشد

ابراهیم قاسم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان، ضمن مثبت ارزیابی کردن مجموعه تیم و اردوی بروجرد اظهار کرد: تقریباً تیم بسته شده و در این 12 روز تمرینات بدن‌سازی خوبی انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: امروز تمرینات تیم در بروجرد به پایان خواهد رسید و در واقع دوران بدن‌سازی تیم به سر خواهد آمد و در بازگشت به آبادان به کارهای تاکتیکی خواهیم پرداخت.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: حدود یک هفته در آبادان تمرینات خود را ادامه خواهیم داد و پس از آن به تهران عزیمت خواهیم کرد تا ضمن هماهنگ کردن تیم چند بازی تدارکاتی نیز برگزار کنیم.

قاسم‌پور حمایت مدیریت باشگاه صنعت نفت از کادر فنی مثبت خواند و ابراز داشت: تاکنون مدیریت باشگاه به هر چه خواسته‌ایم احترام گذاشته و در حد توان امکانات را در اختیار کادر فنی گذاشته است، به جز موضوع مالی که باشگاه در حال حاضر به دلیل تغییراتی که در دولت اعمال شده در معذوریت قرار دارد که این موضوع نیز طبق روال هر سال باشگاه صنعت نفت حل خواهد شد.

وی در سخنانی خطاب به هواداران پر شور آبادان تصریح کرد: امیدوارم با آغاز فصل، هواداران از تیم خود حمایت کنند و با تشویق‌های مثال زدنی خود ما را در راه صعود به لیگ برتر کشور کمک کنند.

سرمربی آبادانی نفتی‌ها در خصوص بازیکنان جذب شده و اینکه آیا باشگاه صنعت نفت تمام بازیکنان مورد نظر وی را جذب کرده است به خبرنگار فارس گفت: طبیعی است که یک باشگاه همه بازیکنان مورد نظر یک مربی را نمی‌تواند جذب کند و این ناشی از نظر بازیکن است که آیا حاضر است در لیگ یک و یا در آبادان توپ بزند یا نه؟

قاسم‌پور ادامه داد: یک سری بازیکن می‌خواستیم اما جذب تمام این لیست سخت است و شاید بعضی بازیکنان انگیزه بازی کردن در آبادان و یا در دسته یک را نداشته‌اند ولی اطمینان می‌دهم که بازیکنان جذب شده بسیار کار آمد هستند و امید زیادی به صعود به لیگ برتر داریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شرایط تیم بسیار خوب است و اگر بر همین اساس پیش برود شاهد یک تیم منسجم، بدون حاشیه و قدرتمند خواهیم بود.

انتهای پیام/72013/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول