اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

مساعدت 10 میلیون ریالی مسئولان به خانواده مددجوی چرام در طرح مفتاح‌الجنه

رئیس کمیته امداد چرام از مساعدت 10 میلیون ریالی مسئولان شهرستانی به یک خانواده بی‌بضاعت تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در طرح مفتاح‌الجنه خبر داد.

مساعدت 10 میلیون ریالی مسئولان به خانواده مددجوی چرام در طرح مفتاح‌الجنه

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از مساعدت 10 میلیون ریالی مسئولان شهرستانی به یک خانواده بی‌بضاعت تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در طرح مفتاح‌الجنه خبر داد.

رئیس کمیته امداد چرام اظهار کرد: اجرای طرح مفتاح‌الجنه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: بر اساس این طرح مسئولان شهرستانی با همراهی کمیته امداد از خانواده‌های بی بضاعت بازدید و متناسب با نیاز و مشکلات خانواده‌ها بخشی از این نیازها را مرتفع می‌کنند.

مظاهری تصریح کرد: در همین راستا با حضور فرماندار و روسای برخی از ادارات شهرستان با حفظ شان و کرامت انسانی از یک خانواده مددجو بازدید به عمل آمد.

مدیر کمیته امداد شهرستان چرام افزود: در این بازدید پس از بررسی و تبادل نظر مسئولان، کالاهای اساسی و مورد نیاز این خانواده از جمله اجاق گاز، کپسول، پتو، موکت، کنتور آب، کابل برق و سایر ملزومات زندگی آن‌ها تهیه و در اختیارشان قرار گرفت.

وی ارزش ریالی این کمک‌ها را 10 میلیون ریال عنوان و ابراز امیدواری کرد تا پایان ماه مبارک رمضان و همچنین در طول سال این سرکشی‌ها جهت مساعدت به خانواده‌های نیازمند تداوم یابد.

انتهای پیام/82002/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول