اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین:

اسلام بهترین راهکار برای دفاع از حقوق انسان‌هاست

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین گفت: بهره‌گیری از تعالیم اسلامی بهترین راهکار برای دفاع از حقوق انسان‌ها و کرامت و آزادی است.

اسلام بهترین راهکار برای دفاع از حقوق انسان‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین، مهدی بهرامیان در جلسه شورای عالی بسیج حقوقدانان استان قزوین که به مناسبت روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی برگزار شد اظهار داشت: بهره‌گیری از تعالیم اسلامی بهترین راهکار برای دفاع از حقوق انسان‌ها و کرامت و آزادی آنان دانست.

وی بیان داشت: آمریکا و غربی‌ها که امروز ادعای دفاع از حقوق بشر را دارند، جنایات زیادی را در اقصی نقاط دنیا انجام داده‌اند که بمباران اتمی شهر هیروشیما با بیش از 160 هزار کشته و تبعات دیگر آن تا به امروز باقی‌مانده دلیلی بر اثبات این ادعاست.

بهرامیان، پژوهش‌های علمی برای بهینه سازی مسائل حقوقی کشور را ضروری دانست و افزود: برای این امر باید از ظرفیت اساتید حقوق در دانشگاه‌ها بیشتر استفاده کرد.

وی استمرار و کیفی سازی حلقه‌های علمی صالحین را در پیشبرد اهداف سازمان بسیج حقوقدانان مؤثر دانست و تصریح کرد: انتشار خروجی مباحث این حلقه‌ها در قالب کتاب، مقاله و یا در فضای مجازی به انطباق بیشتر قوانین کشور با فقه اسلامی کمک کرده و به تبع آن چالش‌های حقوقی کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/2667/ش/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول