اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد صومعه‌سرا خبر داد:

سرپرستی 1200 خیر نیکوکار از ایتام صومعه‌سرا

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) صومعه‌سرا از سرپرستی بالغ بر یک‌هزار و 265 خیر نیکوکار از ایتام این شهرستان در سال جاری خبر داد.

سرپرستی 1200 خیر نیکوکار از ایتام صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، علیرضا محمدی عصر امروز در جلسه کمیته امداد این شهرستان کمک به نیازمندان و مستمندان را از وظایف این نهاد عنوان کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های کمیته امداد صومعه‌سرا در بخش امداد‌رسانی به ایتام این شهرستان، تصریح کرد: برای کمک مالی به ایتام مورد حمایت کمیته امداد صومعه‌سرا در سال جاری حامی و خیر جدید شناسایی شده است.

*سرپرستی 1200 خیر نیکوکار از ایتام صومعه‌سرا

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) صومعه‌سرا از افزایش 25 درصدی حامیان و خیران نیکوکار برای سرپرستی از ایتام این شهرستان در سال جاری خبر داد.

وی با بیان اینکه اکنون 472 یتیم در صومعه‌سرا وجود دارد، افزود: این تعداد از ایتام صومعه‌سرا در زیر چتر حمایتی بالغ بر یک‌هزار و 265 خیر قرار دارند.

به گفته محمدی، حامیان مذکور در حدود 250 میلیون ریال به صورت ماهانه به حساب کودکان یتیم صومعه‌سرا واریز می‌کند.

وی به برگزاری ضیافت افطاری ایتام زیرپوشش کمیته امداد صومعه‌سرا اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان ایتام صومعه‌سرا در کنار مدیران و مسئولان این شهرستان روزه خود را افطار می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) صومعه‌سرا، یادآور شد: کمیته امداد صومعه‌سرا بالغ بر 10 هزار و 568 خانوار زیرپوشش دارد.

*پذیرش یکی از ایتام صومعه‌سرا در مقطع دکترای دانشگاه گیلان

وی از موفقیت یکی از ایتام زیرپوشش و حمایت کمیته امداد صومعه‌سرا به پذیرش در دانشگاه دولتی گیلان خبر داد و اذعان کرد: این یتیم با تلاش و پشتکار خود اکنون در مقطع دکترای رشته «آبخیز داری» دانشگاه گیلان در حال تحصیل است.

محمدی، افطاری دادن به 160 یتیم صومعه‌سرا در شب‌های قدر با همکاری مسئولان، توزیع سبد کالا در بین افراد نیازمند، بازدید و ملاقات از خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد در قالب طرح «مفتاح‌الجنـه» را از دیگر برنامه‌های انجام شده این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان برشمرد.

انتهای پیام/84003/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول