اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در میان استقبال پرشور مردم و مسئولان ورزش فارس

مدال‌آوران المپیک ناشنوایان وارد شیراز شدند

در میان استقبال پرشور مردم و مسئولان ورزش فارس مدال‌آوران این استان در المپیک ناشنوایان 2013 بلغارستان، وارد شیراز شدند.

مدال‌آوران المپیک ناشنوایان وارد شیراز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عصر امروز با حضور مسئولان ورزش فارس و مردم، سه بانوی افتخارآفرین فارس که یک مدال طلا و دو برنز برای کاروان اعزامی کشورمان کسب کردند وارد فرودگاه شهید دستغیب این شهر شدند.

مژده مردانی کاراته‌کای مرودشتی نخستین مدال طلا را برای کشورمان به دست آورد و مریم خدابنده و زهرا ابراهیمی در رشته تکواندو دو مدال برنز کسب کردند و توانایی‌های خود را به رخ حریفان کشیدند.

مدال‌آور طلایی فارس در المپیک ناشنوایان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: مسابقات المپیک ناشنوایان سطح خوبی داشت و ورزشکاران شرکت‌کننده آمادگی بالایی داشتند.

مژده مردانی خاطرنشان کرد: در این مسابقات با شکست حریفانی از روسیه، اوکراین، ترکیه و ونزوئلا موفق شدم به مدال طلا دست یابم.

وی در پایان گفت: تمرینات سختی در اردوهای تیم ملی سپری کردم اما خوشحالم که با این مدال ارزشمند جواب زحمات خانواده را دادم.

به گزارش فارس، بازی‌های المپیک ناشنوایان 2013 به میزبانی شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد که ایران با 81 ورزشکار ناشنوا در آن شرکت کرد.

انتهای پیام/2448/‌ش10/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول