اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار حماس نسبت به عواقب در تنگنا قرار دادن گذرگاه رفح

جنبش حماس نسبت به پیامدهای سیاست در تنگنا قرار دادن گذرگاه مرزی رفح و تخریب تونل‌های مرزی به بهانه‌های امنیتی، هشدار داد.

هشدار حماس نسبت به عواقب در تنگنا قرار دادن گذرگاه رفح

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، جنبش حماس تاکید کرد که استمرار سیاست در تنگنا قرار دادن گذرگاه مرزی رفح واقع در بین نوار غزه و مصر، مقدمه‌ای برای وقوع فاجعه انسانی، اقتصادی و سیاسی در جهت حذف قضیه فلسطین است.

حماس همچنین در بیانیه خود اظهار داشت که در تنگنا قرار دادن نوار غزه و محاصره این منطقه، تخریب تونل‌ها و وابسته کردن اقتصاد نوار غزه به آنچه که دشمن صهیونیستی با عبور آن از گذرگاه کرم ابوسالم موافقت می‌کند، هیچ تفسیر دیگری جز اینکه مقدمه‌ای برای یک فاجعه انسانی است، ندارد.

حماس همچنین تاکید کرد که اسناد کشف شده و دیگر اسنادی که قرار است فاش کند، نشان می‌دهد که اینها همه بازی رسانه‌ای مشکوک دارای اهداف سیاسی است که به قضیه فلسطین ضربه وارد می‌کند اما ملت فلسطین با وجود همه درد و رنج‌ها با آن مقابله کرده و به اذن خداوند آن را خنثی خواهد کرد.

گذرگاه رفح به دلیل اوضاع سیاسی و امنیتی مصر پس از عزل مرسی، شاهد کاهش تعداد مسافران به خاطر اعمال محدودیت‌های مسئولان مصری بر این گذرگاه است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول