اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

ایستگاه آتش‌نشانی شماره 6 اردبیل شهریور ماه تکمیل می‌شود

شهردار اردبیل گفت: ایستگاه آتش‌نشانی شماره 6 اردبیل با عنوان آل عبا تا پایان شهریور ماه تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

ایستگاه آتش‌نشانی شماره 6 اردبیل شهریور ماه تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری ظهر امروز در جریان بازدید میدانی از پروژه‌های عمرانی منطقه سه شهرداری اردبیل با بررسی آخرین وضعیت این طرح‌ها از نزدیک در جریان میزان پیشرفت و مشکلات و موانع موجود در راه اجرای این پروژه‌ها قرار گرفت.

وی بر ایجاد تسریع در روند اجرای پروژه‌ها تاکید کرد.

شهردار اردبیل با اشاره به وجود برخی مشکلات بدیهی در سطح شهر، با اذعان به اینکه اجرای طرح‌های بزرگ عمرانی در آینده‌ای نزدیک در دستور کار شهرداری اردبیل می‌باشد، افزود: منطقی‌تر آن است که ابتدا از حجم مشکلات جزئی و بدیهی متعدد موجود در سطح شهر کاهش دهیم و سپس برای انجام اقدامات عمرانی بزرگ اقدام کنیم.

بدری با انتقاد از روند کند اجرای طرح ایستگاه آتش‌نشانی شماره 6 اردبیل با صدور دستوری اتمام مابقی عملیات توسط شهرداری منطقه 3 در طرح مذکور را خواستار شد و بر ضرورت اتمام پروژه ایستگاه آتش‌نشانی آل عبا تا پایان شهریور ماه تاکید کرد.

پروژه های بهسازی و ساماندهی میدان بزرگ کشاورز، اجرای کامل کندرو کمربندی دوم مابین پل شهید قهرمانی ارجستان و میدان کشاورز، اجرای کانال در مقابل آرامستان بهشت زهرا (س)، احداث پل بر روی رودخانه گلمغان، طرح بهسازی و اجرای روفوژ در حاشیه بزرگراه بسیج کمربندی دوم، روند آسفالت و زیرسازی معابر و کوچه‌های واقع در حوزه منطقه 3 شهرداری، طرح‌های توسعه‌ای فضای سبز و بوستان‌های محله‌ای و ... از جمله طرح‌هایی بود که در بازدید میدانی یک روزه شهردار اردبیل از منطقه 3 شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این بازدید مقرر شد، طرح‌هایی که برای افتتاح در هفته دولت آماده بهره‌برداری هستند با سرعت و دقت بیشتری اجرا شده و عملیات اجرایی آنها تا آخر مرداد ماه به اتمام برسد.

انتهای پیام/62004/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول