اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات چرام خبر داد

برگزاری مراسم قرائت جزءخوانی قرآن کریم در 10 مسجد چرام

رئیس سازمان تبلیغات چرام از برگزاری مراسم قرائت جزءخوانی قرآن کریم در 10 مسجد شهری و روستایی این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

برگزاری مراسم قرائت جزءخوانی قرآن کریم در 10 مسجد چرام

حجت‌الاسلام عبدالله نعمتی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از برگزاری مراسم قرائت جزءخوانی قرآن کریم در 10 مسجد شهری و روستایی این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

 

رئیس سازمان تبلیغات چرام با اشاره به برگزاری مراسم معنوی قرائت جزء‌خوانی قرآن کریم اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان، جلسه جزء‌خوانی قرآن کریم همه روزه عصرها از ساعت 19 الی 20 با حضور پرشور و با نشاط روزه‌داران عاشق به علوم و قرائت کلام‌الله مجید در بلوار شهید دستغیب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در تمام این جلسات مسابقه قرآنی بین شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود گفت: در روز عید سعید فطر به تعدادی از شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام نعمتی‌پور در ادامه خاطرنشان کرد: با هماهنگی که با دارالقرآن استان صورت گرفت 10 مراسم قرائت در مساجد شهرستان در حال برگزاری است که الحمدلله مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی قرآن کریم و کرسی تلاوت را از دیگر برنامه‌های این اداره در ماه پرخیر و برکت رمضان عنوان کرد.

انتهای پیام/82002/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول