اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مؤسس جایزه‌ی ادبی «لیراو»:

سایت‌های ادبی برتر برای دریافت جایزه ادبی لیراو مشخص شدند

عضو مؤسس جایزه‌ی ادبی «لیراو» از انجام مراحل مقدماتی انتخاب آثار این جایزه خبر داد و گفت: ناشر و سایت‌های ادبی برتر نامزد انتخاب برترین جایزه لیراو مشخص شدند.

سایت‌های ادبی برتر برای دریافت جایزه ادبی لیراو مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حمیدرضا اکبری شروه، امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: پس از خوانش مقدماتی بیش از 2 هزار اثر در زمینه‌های شعر و داستا‌ن، این آثار برای ارزیابی و داوری ارسال شده است.

وی درباره داوران سومین دوره جایزه ادبی فارسی‌ زبانان لیراو اظهار کرد: داوران این دوره نیز از جریان‌های مختلف ادبیات معاصر ایران انتخاب شده‌اند که هر کدامشان در حوزه‌ شعر و داستان معاصر حرفی برای گفتن دارند.

شروه، همچنین از نبود اسپانسر برای این دوره از جایزه سخن گفت و در ادامه درباره‌ استقبال صاحبان آثار از شرکت در این جایزه تصریح کرد: امسال نیز از این جایزه خوب استقبال شده است، به طوری که پس از فراخوانی به هنرمندان، ناشران فعال حوزه‌ هنر و فرهنگ به مرحله‌ نیمه‌نهایی راه یافتند.

عضو مؤسس جایزه‌ی ادبی «لیراو» با بیان اینکه داوران این جایزه ادبی، ناشران افق، مس، افکار، ققنوس، شاملو، بوتیمار فراگاهبه به عنوان برترین‌های نیمه نهایی انتخاب شدند اظهار کرد: داوران از میان این ناشران یک ناشر بعنوان برتر انتخاب و جایزه ادبی لیراو به وی تقدیم می‌شود.

وی همچنین درباره انتخاب سایت اینترنتی هنر و ادبیات عنوان کرد: از میان سایت‌ها‌ی ادبی مرور، عقربه، کندو، پیاده‌رو و چوک یک سایت به عنوان سایت برتر انتخاب و از وی تقدیر می‌شود.

شروه در ادامه درباره‌ی هدف برگزاری این جایزه نیز گفت: در دو دوره‌‌ گذشته آثار متفاوتی از میان نویسندگان و شاعران برگزیده شد و در دور سوم این جایزه، رویکردی دیگرگونه را پیش گرفته‌ایم، و سعی خواهیم کرد که در مسیر پیش رو در جهت حمایت از ادبیات مستقل گام برداریم.

وی در پایان اظهار کرد: در دور سوم جایزه ادبی «لیراو» نیز بنا به پیشنهاد اعضای مؤسس جایزه، از آقای امیر عشیری نویسنده‌ عزیز تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/66006/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول