اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

شوراها مردم را در مسائل فرهنگی و مذهبی مشارکت دهند

امام جمعه چرام گفت: شوراها باید مردم را در مسائل فرهنگی و مذهبی مشارکت دهند.

شوراها مردم را در مسائل فرهنگی و مذهبی مشارکت دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام جعفر طزری صبح امروز در مراسم تحلیف شوراهای بخش مرکزی چرام با بیان این‌که امروزه ما یک قاعده بازی را فراموش کردیم و برای همین همیشه شکست می‌خوریم، گفت: زندگی بیشتر ما پر از مشکلات است و این مهم نیست چراکه دنیا دار مشکلات است اما چیزی که اهمیت دارد این است که ما چگونه با مشکلات برخورد کنیم.

وی عنوان کرد: توفیقی برای شما به‌وجود آمده است که اگر استفاده کنید می‌توانید مشکلات خود را رفع کنید چراکه قانون بازی همین است، شما امروز در اصل اول به خود و بعد به مردم خدمت می‌کنید پس با این نگاه وارد شوید.

امام جمعه چرام با اشاره به این مطلب که اگر قرار است مشکلات عمرانی و فرهنگی روستا را برطرف کنید نباید بر سر مردم منت بگذارید و مردم باید بر شما منت بگذارند، گفت: این امانتی بوده که به دست شما سپرده شده است و شما با این امانت مشکل خود را حل می‌کنید.

این مسئول با ابراز تاسف از این‌که امروز ما به جای این‌که خداخواه باشیم، خودخواه شدیم و به فکر رفع مشکلات خودمان هستیم، خاطرنشان کرد: خداوند حاجت بندگان را مستقیم حل نمی‌کند بلکه نماینده و واسطه می‌فرستد و شما امروز این سمت را پیدا کردید تا مشکلات مردم روستا را از جهت عمرانی و فرهنگی حل کنید که خود یک توفیق است.

خطیب جمعه چرام خدمت به دیگران را خدمت به خود فرد دانست و اظهار داشت: باید بین روستا و شهر تفاوتی نباشد، امکانات مهیا باشد، مسائل عمرانی پیگیری شود اما مهم‌تر از همه انجام کارهایی است که نفع و فایده آن‌ها ابدی است.

طزری یکی از وظایف شوراها را برگزاری مراسم‌ مذهبی ذکر کرد و یادآور شد: دنبال آسایش مردم که هستید دنبال دین مردم هم باشد و مردم را در مسائل فرهنگی و مذهبی مشارکت دهند.

انتهای پیام/82002/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول