اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری کردستان خبر داد؛

راهیابی انیمیشن «سفر» به سه جشنواره بین‌المللی

رئیس حوزه هنری کردستان از راهیابی انیمیشن «سفر» به کارگردانی ماشاءالله‌ محمدی از تولیدات حوزه هنری استان کردستان به بخش پایانی سه جشنواره مطرح بین‌المللی خبر داد.

راهیابی انیمیشن «سفر» به سه جشنواره بین‌المللی

امین مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: در ادامه موفقیت‌های تولیدات حوزه هنری کردستان در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی انیمیشن «سفر» به نویسندگی و کارگردانی ماشالله محمدی از تولیدات حوزه هنری کردستان به بخش پایانی و رقابتی فستیوال بین‌المللی فیلم ایتالیا، فستیوال بین‌المللی فیلم دهوک در اقلیم کردستان عراق و فستیوال بین‌المللی فیلم قازان  روسیه راه یافت.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از هنرمندان عرصه سینما یکی از اصلی‌ترین وظایف حوزه هنری کردستان است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همکاری فیلم‌سازان توانمند استان  در راستای تولید اثار ارزشمند در بخش‌های مختلف موفق عمل کرده است.

رئیس حوزه هنری کردستان تصریح کرد: این مهم حاصل موفقیت‌های پی‌در‌پی هنرمندان این عرصه در رقابت‌های داخلی و بین‌المللی است.

مرادی با بیان اینکه نگاه توأم با امید و زندگی در آثار تولید شده از بارزترین خصوصیت فیلم سازان کردستان برخلاف رویه گذشته است، گفت: خوشبختانه امروز فیلمساز کردستانی در آثار خود زندگی و امید به آینده را در کنار زیبایی‌های منطقه به بهترین شکل به تصویر می‌کشند.

وی تصریح کرد: حوزه هنری استان به منظور کسب موفقیت‌های بیشتر تمام تلاش خود را در راه تحقق سیاست‌های بلند نظام اسلامی در حمایت از هنرمندان و خلق آثار مبتنی بر ارزش‌های والای اسلامی به کار خواهد بست و در این مسیر از تمامی هنرمندان به ویژه هنرمندان بخش سینما دعوت می‌کند.

وی از هنرمندان استان خواست با ارائه طرح‌های ارزشمند حوزه هنری استان را در تحقق بخشیدن به این مهم یاری کنند، ابراز امیدواری کرد در سالی که به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده شاهد توفیقات بزرگ هنرمندان استان در این عرصه باشیم.

رئیس حوزه هنری کردستان در ادامه همچنین از برگزاری کارگاه تخصصی مصاحبه و تاریخ شفاهی در سنندج خبر داد و افزود: این کارگاه تخصصی با هدف آموزش فنون تخصصی مربوط به نحوه ثبت تاریخ شفاهی و مصاحبه‌گری و با حضور اساتید برجسته کشوری در روزهای 6 و 7 شهریور ماه 92 در سنندج برگزار می‌شود.

به گفته مرادی، مهم‌ترین موضوع در این زمینه آشنایی کامل با نحوه مصاحبه و ثبت تاریخ شفاهی است و امیدواریم با برگزاری این دوره و دوره‌های بعدی دراین زمینه به صورت علمی و تخصصی اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه تا پایان وقت اداری چهارشنبه 30 مرداد ماه فرصت دارند به صورت حضوری به واحد آموزش حوزه هنری استان مراجعه و ثبت نام کنند.

رئیس حوزه هنری کردستان با بیان اینکه ثبت‌نام در این کارگاه رایگان است، خاطرنشان کرد: آشنایی اولیه با مصاحبه‌گری برای شرکت در این کارگاه ضروریست و با توجه به محدودیت پذیرش کارگاه اولویت در پذیرش بستگی به زمان ثبت نام دارد.

انتهای پیام/79002/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول