اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه همدان در جشنواره علم تا عمل خبر داد

تمدید مهلت ثبت ‌نام شرکت در جشنواره علم تا عمل

مسئول دبیرخانه همدان در چهارمین جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل با بیان اینکه مهلت ثبت ‌نام شرکت در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل تا 17 مرداد تمدید شده، گفت: اشخاص به صورت حقیقی امکان شرکت در جشنواره را ندارند.

تمدید مهلت ثبت ‌نام شرکت در جشنواره علم تا عمل

خسرو پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در زمینه اطلاع‌رسانی چهارمین جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل تاکنون اقدامات لازم از طریق درج بنر جشنواره در سایت بنیاد ملی نخبگان استان همدان، ارسال پیامک به مخترعان و نصب بنر در مراکز پرتردد شهر و اطلاع‌رسانی به تمام دستگاه‌ها، ادارات دولتی و دانشگاه‌ها انجام گرفته است.

وی افزود: شرکت‌ها و مؤسسات اصلی‌ترین مخاطبان چهارمین جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل هستند و ضرورت دارد شرکت شهرک‌های صنعتی استان که بخش مهمی از مخاطبان جشنواره را در حیطه خود دارد در این جشنواره حضوری فعال داشته باشد.

مسئول دبیرخانه استان همدان در چهارمین جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل درباره شرایط جدید اعلام شده از سوی دبیرخانه مرکزی برای شرکت در جشنواره اظهار کرد: اشخاص به صورت حقیقی امکان شرکت در جشنواره را ندارند و صرفاً به صورت حقوقی و در قالب مؤسسات، پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و شرکت‌ها می‌توانند شرکت کنند.

وی یکی از شرایط را تجاری بودن طرح‌ها عنوان کرد و گفت: طرح‌ها باید به مرحله تجاری‌سازی رسیده باشند تا مورد پذیرش قرار گیرند و از آنجا که مهلت ثبت ‌نام شرکت در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل تا 17 مرداد ماه تمدید شده، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت http://hamedan.bmn.ir نسبت به ثبت ‌نام خود اقدام کنند.

پیری بهره‌مندی از دانش پیشرفته در راستای رفع نیازها و نو بودن طرح‌ها را از شاخص‌های اصلی در انتخاب طرح‌ها دانست.

وی گفت: فراهم کردن زمینه‌های مناسب توسعه و تعمیق همکاری‌های علمی و فناوری میان بخش‌های علمی و صنعتی کشور به همراه ایجاد محیطی مناسب برای آشنایی سرمایه‌گذاران یا عرضه‌کنندگان فناوری و ذی‌نفعان تجاری‌سازی و ارائه راهکارهایی در راستای تسریع فرآیند تجاری‌سازی دستاوردهای علمی از اهداف دیگر برگزاری جشنواره است.

 مسئول دبیرخانه استان همدان در چهارمین جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل در پایان خاطرنشان کرد: امید است مخترعان استان همچون سال‌های گذشته با حضور چشمگیر و ارائه طرح‌های برجسته و مؤثر خود در این نمایشگاه موجبات رشد علمی و فناوری استان را بیش از پیش فراهم کنند.

انتهای پیام/89002/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول