اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی اصفهانی تیم ملی دوومیدانی:

آماده اعزام به مسابقات جهانی روسیه هستیم

مربی اصفهانی تیم ملی دوومیدانی گفت: رضا قاسمی در صورتی که بتواند در مسابقات جهانی از مرحله مقدماتی صعود کند، نتیجه ایده آلی را کسب کرده و در حال حاضر آماده اعزام به مسابقات جهانی روسیه هستیم.

آماده اعزام به مسابقات جهانی روسیه هستیم

حامد احمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: پس از نتایجی که دوومیدانی کاران ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کردند، فدراسیون به این نتیجه رسید که مربی دوومیدانی کاران به همراه آنها به مسابقات اعزام شود.

وی ادامه داد: در حال آماده کردن مقدمات سفر به روسیه هستیم و در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد، در رقابت‌های جهانی در کنار رضا قاسمی هستم.

مربی اصفهانی تیم ملی دوومیدانی با اشاره به وضعیت قاسمی پیش از اعزام به مسابقات جهانی تاکید کرد: قاسمی طی هفته‌های گذشته تمرینات خوبی را در اصفهان سپری کرده و از لحاظ آمادگی در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

احمدپور عنوان کرد: قاسمی با تکرار رکورد شخصی می‌تواند از مرحله مقدماتی صعود کند و صعود از مرحله مقدماتی نتیجه خوبی برای وی محسوب می‌شود.

وی در مورد شناختش از وضعیت رقبای قاسمی تاکید کرد: سطح مسابقات جهانی همواره بالاست و بهترین‌های دو دنیا به ویژه در بخش دوی سرعت در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/63006/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول