اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه نینوا گلستان:

آمریکا از هر اقدام خود علیه ایران پشیمان می‎شود

جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: ما برای دفاع از انقلاب اسلامی هر چه در توان داریم به کار خواهیم گرفت و آمریکا از هر اقدام خود علیه ایران پشیمان خواهد شد.

آمریکا از هر اقدام خود علیه ایران پشیمان می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، حسین کریمی‎اول در یادواره شهدای زابل‎آباد شهرستان گنبدکاووس پیام شهدا را تسلیم نماد حق در جامعه که ولایت فقیه است، دانست و اظهار داشت: انقلاب ما به برکت خون بهترین فرزندان این ملت به ثمر نشسته است.

وی تسلیم نماد حق بودن در جامعه که جایگاه رفیع ولایت فقیه است، ایثار و استقامت و پایداری در برابر سختی‎ها و ناملایمات را از پیام‎های شهدا برشمرد و تصریح کرد: ما باید خدا را شکر کنیم که ملت ما تابع ولایت فقیه است و امروز رهبری حکیم کشتی انقلاب ما را هدایت می‎کند.

کریمی‎اول همچنین با اشاره به پیام شهدا در استقامت و پایداری در برابر همه سختی‎ها و ناملایمات گفت: رزمندگان ما بدون پشتوانه و با توکل به خداوند به پیروزی‎های متعددی رسیدند، شهدای ما اینگونه بودند و اکنون نیز باید در مقابل همه تحریم‎ها استقامت کرد.

جانشین سپاه نینوا استان گلستان همچنین خطاب به حاضران گفت: ما بر اساس باور دینی خود هرگز زیر بار ذلت نمی‎رویم و ملت ما همچنان پشت سر مقام معظم رهبری پای ارزش‎های خود ایستاده و از راه شهدا بر نمی‎گردد.

وی با اشاره به عداوت آمریکا با ایران او را دشمن دیرینه و قسم‎خورده ایران خواند و افزود: آزادی که آنها از آن دم می‎زنند امروز زیرسوال رفته است.

جانشین سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: ما برای دفاع از انقلاب اسلامی هر چه در توان داریم به کار خواهیم گرفت و آمریکا از هر اقدام خود بر علیه ایران پشیمان خواهد شد.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول