اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

مبارزه با آمریکا و اسرائیل راهبرد نظام است

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار مازندران در جمع راهپیمایان شهرستان محمودآباد شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل و مبارزه با آنها را راهبرد امام، رهبری و انقلاب دانست.

مبارزه با آمریکا و اسرائیل راهبرد نظام است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، ولی الله فرزانه سخنران امروز راهپیمایی روز قدس این شهرستان با گرامیداشت ماه مبارک رمضان و ایام شب‌های قدر گفت: ماه رمضان گل سرسبد ماه‌هاست که در آن برکت، مغفرت و آمرزش وجود دارد.

 وی ماه مبارک رمضان را بیشتر به دلیل نزول کتاب‌های بزرگ آسمانی  و شب‌های قدر حائز اهمیت دانست و گفت: تورات، انجیل، زبور و قرآن کریم در این ماه نازل شد و دلیل مهم برتری این ماه نسبت به ماه‌های دیگر وجود شب‌های سرنوشت و قدر است.

 معاون برنامه ریزی استاندار مازندران با تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین بر مطالعه کتاب گرانقدر نهج البلاغه تاکید کرد و افزود: چه زیبا مولای متقیان مسائل دینی و توجه به دنیا و آخرت را در نهج البلاغه برای ما به یادگار گذاشته است که توصیه می‌کنم جوانان و همه مردم همان طور که با قرآن مأنوس هستند با کتاب ارزشمند نهج البلاغه به عنوان یادگار امیر مومنان نیز مأنوس شوند.

 فرزانه با اشاره به پیش‌بینی زمان فتنه در نهج البلاغه خاطرنشان کرد: امیرالمومنین آنچنان فتنه را دقیق پیش‌بینی و ماهیت آن را هویدا می‌کند که گویا همین لحظه در حال رخ دادن است و ما در فتنه سال 88 زوایای فتنه بیان شده از سوی آن بزرگوار را دیدیم.

 وی هدایت عالمانه و بصیرت افزایی رهبر معظم انقلاب را گام نهادن در مسیر مولا علی قلمداد کرد و ابراز داشت: معظم له بر اساس رهنمودهای امیر المومنین زوایای فتنه همانند ایجاد شک و تردید در جامعه را بارها برای عام و خاص عنوان فرمودند و اگر این هدایت نبود، سرنوشت کشور به مانند خیلی از کشورهای امروز منطقه رقم می‌خورد.

 معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب یادآور شد: آن عزیز سفر کرده در سال‌های 42 و 43 فتنه‌ای بزرگ به نام آمریکا و اسرائیل را پیش‌بینی کرده بود و شاه را ابزار دست استکبار جهانی می‌دانست. امام به کمک پشتوانه عظیم مردم در مقابل استکبار و زیاده خواهان دنیا ایستاد و روح عرشی آن بزرگوار باعث شد تا همه آزادی‌خواهان دنیا اعم از مسلمان و غیرمسلمان دیگر از آمریکا و اسرائیل هراسی نداشته باشند.

 فرزانه خاطرنشان کرد: مقاومت مردم ما به برکت رهبری امام عظیم‌الشأن و امروز با هدایت حکیمانه رهبری و همچنین خون پاک و مطهر شهدا امروز کشور را به جایی رسانده است که چهره استکبار را برای جهانیان آشکار کرد و به همین دلیل دیگر آمریکا نمی‌تواند ادعای دفاع از حقوق بشر سر دهد چرا که با دخالت خود در کشورهایی همچون مصر، سوریه و افغانستان جنایت‌های زیادی به بار آورد.

 این مسئول با بیان اینکه در کشور امام زمان نفوذ دشمن خیلی راحت نیست، اذعان داشت: شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل و مبارزه با آنها یک راهبرد تعیین شده از سوی امام و رهبری است اما برخی‌ها در داخل این شعارها را اشتباه می‌دانند که باید آنها را از این خواب غفلت بیدار کرد.

 وی سوریه را خط مقدم جبهه مقاومت توصیف کرد و افزود: موضع‌گیری و هدایت امام و رهبری واقع‌بینانه است اما در این بین برخی‌ها شعارهای ناامیدکننده سر می‌دهند.

 معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران تصریح کرد: دشمن در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال این بود که در کمتر از شش ماه کار ایران را تمام کند اما امروز پس از گذشت 34 سال از عمر با برکت انقلاب مردم ما تجربه‌های زیادی را پشت سر گذاشتند که درس بزرگی برای مردم دنیا شد.

 فرزانه با اشاره به فتنه انگیزی انگلیس که از گذشته به استعمار پیر معروف است، خاطرنشان کرد : مردم ما از این کشور خاطرات خوبی ندارند و همین کشور برای مشوش کردن ذهن‌ها دست به هر کاری می‌زند و به دنبال توجیه یهودیان است که شما به سرزمین خود برگشته‌اید. امروز به برکت هدایت‌های پدرانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب و مقاومت مردم چهره واقعی و وحشی خوی اسرائیل و آمریکا برای بشریت دنیا روشن شده است.

 معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری مازندران در پایان صحبت‌های خود با یادآوری اینکه روز قدس یادگار ماندگار امام عزیز است، تصریح کرد: شما مردم با حضور خود روح امام و دل رهبری را شاد کردید و یک بار دیگر دشمنان اسلام را مجبور به عقب‌نشینی کردید.

 فرزانه اضافه کرد: پس از پشت سر گذاشتن جنگ نابرابر هشت ساله تحمیلی که یکی از بحران‌های استکبار جهانی بود، امروز با بحرانی دیگر به نام تحریم روبرو هستیم که امیدواریم با هدایت رهبری و همدلی و اتحاد مردم و مسئولان این بار نیز نقشه شوم دشمن نقش بر آب شود.

 انتهای پیام/86013/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول