اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل تغییر دولت صورت گرفت

بلاتکلیفی خوزستانی‌ها برای تعطیلی 3 روز عید فطر

استاندار خوزستان گفت: با توجه به تغییر دولت معلوم نیست که مصوبه داشتن اختیار توسط استاندار برای تعطیلی سه روزه عید فطر در خوزستان قابلیت اجرا دارد یا خیر.

بلاتکلیفی خوزستانی‌ها برای تعطیلی 3 روز عید فطر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدجعفر حجازی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: موضوع تعطیلی عید فطر خوزستان در حال پیگیری است ولی هنوز هیچ چیزی معلوم نیست.

وی مهم‌ترین دلیل بلاتکلیفی در این خصوص را تغییر دولت و عدم اطلاع از قابلیت اجرایی داشتن مصوبه دولت قبلی عنوان کرد و گفت: در این خصوص در حال رایزنی و بررسی هستیم و امیدواریم تا امشب این موضوع مشخص شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در سال‌های گذشته بر اساس مصوبه هیات وزیران، تصمیم‌گیری برای اعلام تعطیلی بر عهده استانداری بود.

حجازی با اشاره به مخالفت دیوان محاسبات کشور به این مصوبه نیز اظهار داشت: موانعی از جانب دیوان محاسبات برای تعطیلات سه روزه عید فطر در استان خوزستان وجود دارد که باید برای حل این موضوع چاره‌اندیشی کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ریزی برای جبران این 24 ساعت تعطیلی در روزهای دیگر سال 92، انجام شود.

وی گفت: در صورتی که عید فطر روز جمعه باشد، روز شنبه نیز طبق تقویم تعطیل است و با احتساب تعطیلی قانونی پنج‌شنبه، سه روز تعطیلات حاصل می‌شود.

حجازی تاکید کرد: اگر عید فطر پنج‌شنبه اعلام شود باید درباره تعطیل اعلام کردن روز شنبه تصمیم‌ گرفته شود.

در استان خوزستان همچون سایر استان‌های مرزی عید فطر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و مردم علاوه بر جشن گرفتن این عید به دید و بازدیدهای مرسوم در عید نوروز می‌پردازند.

انتهای پیام/2329/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول