اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر:

نماز عید سعید فطر با شکوه تمام در باقرشهر برگزار می شود

شهردار باقرشهر از آمادگی این شهر برای برگزاری منسجم و باشکوه نماز عید سعید فطر خبر داد.

نماز عید سعید فطر با شکوه تمام در باقرشهر برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سال‌های متمادی است که نماز عید سعید فطر به‌ صورت منسجم و متمرکز در استادیوم 10 هزار نفری ایثارگران بوستان عطر سیب با حضور بیش از 12 هزار نفر برگزار می‌گردد و شهرداری باقرشهر با تمام توان و امکانات خود جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این نماز عبادی سیاسی اقدام می‌کند.

شهردار باقرشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر به شهروندان روزه‌دار باقرشهر و هموطنان گرامی در سراسر کشور و مسلمانان جهان، در ارتباط با اقدامات شهرداری باقرشهر در برگزاری نماز عید فطر گفت: با توجه به جلسات هماهنگی برگزار شده در دفتر امام جمعه محترم باقرشهر، این شهرداری از تمام ظرفیتهای خود برای برگزاری مطلوب مراسم نماز عید فطر استفاده می‌کند.

جمشید سعادتمند در ادامه افزود: بر اساس جلسه فوق و طبق توافق انجام شده نماز عید سعید فطر ساعت 7:30 صبح همچون سالهای گذشته در محل ورزشگاه ایثارگران واقع در بوستان عطر سیب برگزار می‌شود.

وی در ارتباط با نظافت و شستشو و آماده‌سازی معابر شهر عنوان کرد: حوزه خدمات شهری برنامه‌ریزی لازم جهت نظافت و رفت و روب محل برگزاری مراسم و معابر منتهی به محل برگزاری نماز را قبل و پس از برگزاری مراسم ، به‌صورت کامل پاکسازی خواهد کرد تا به لطف خدا شهروندان در هنگام تردد به سمت محل برگزاری نماز شاهد شهری شاداب و با طراوت باشند.

سعادتمند در ادامه خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت و درمان و امدادرسانی نیز با هماهنگی مرکز اورژانس باقرشهر و کهریزک خدمات‌رسانی لازم در این زمینه به انجام می‌رسد.

شهردار باقرشهر با اشاره به دیگر اقدامات شهرداری ادامه داد: اقدامات لازم برای آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی انجام شده است و تمهیدات جهت آماده‌سازی محل پارکینگ وسایط نقلیه نمازگزاران با هماهنگی ستاد برگزاری نماز و پلیس راهور ناجا اندیشیده شده است و رانندگان با استفاده از بنرهای راهنما به سمت این پارکینگ‌ها هدایت می‌شوند.

وی با اشاره به جلسات هماهنگی که با حضور ادارات و نهادهای مرتبط در دفتر امام جمعه باقرشهر برگزار شده اعلام کرد: با هماهنگی سازمان اتوبوسرانی تمهیدات لازم برای جابه‌جایی نمازگزاران انجام شده و هفت دستگاه اتوبوس این سازمان به‌همراه پنج دستگاه مینی‌بوس شهرداری نسبت به جابه‌جایی نمازگزاران اقدام می‌کند.

شهردار باقرشهر در ادامه به دیگر اقدامات شهرداری از جمله به ایجاد جایگاه مناسب استقرار خودروهای آتش‌نشانی اشاره کرد و اذعان داشت: با هماهنگیهای به‌عمل آمده با ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر در مسیرهای منتهی به محل برپایی نماز عید سعید فطر صندوق‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی مستقر شده و نسبت به جمع‌آوری زکات فطریه شهروندان اقدام می‌کنند.

این گزارش حاکی است، نماز عید سعید فطر در ساعت 7:30 دقیقه صبح روز عید به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد موسوی، امام جمعه باقرشهر در ورزشگاه ایثارگران اقامه می‌شود.

انتهای پیام/2462/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول