اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساری در مجلس:

مجلس به اعتدال‌گرایان اصلاح‌طلب و اصولگرا رای می‌دهد

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: مجلس به شعار روحانی که اعتدال و امید است و به معتدلان جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا رای می‌دهد.

مجلس به اعتدال‌گرایان اصلاح‌طلب و اصولگرا رای می‌دهد

سید رمضان شجاعی کیاسری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری درباره کابینه پیشنهادی حسن روحانی، اظهار داشت: وزاری معرفی شده از سوی رئیس دولت به سه دسته تقسیم می‌شوند.

وی ادامه داد: گروهی شناخته شده هستند، گروهی در گذشته سمت اجرایی داشتند و گروهی هم افراد جدیدی هستند که آنها را نمی‌شناسیم.

شجاعی یادآور شد: فرصت یک هفته‌ای زمان خوبی است که نمایندگان به وضعیت وزرای پیشنهادی، مدارک تحصیلی آنها، مسئولیت وزارتی که می‌پذیرند و نگاه آنها نسبت به مجلس و گره‌گشایی حل مشکلات مردم و توجه به آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبری و تعهد نسبت به دولت و ملت بررسی کنند.

وی با اشاره به اینکه نگاه مجلس در بررسی وزرای پیشنهادی و رای اعتماد، نگاه کارشناسی است، خاطرنشان کرد: اما نمی‌شود از کسانی که خط خود را با فتنه مشخص نمی‌کنند، گذشت.

شجاعی با بیان اینکه رهبری در تمام سخنرانی‌ها از فتنه 88 و 78 صحبت به میان می‌آورند، یادآور شد: سنگینی این موضوع روی سینه رهبری وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: برخی وزرای پیشنهادی باید تکلیف خود را با این مسئله و نوع نگاه خود را به فتنه و ادعای تقلب اعلام کنند.

نماینده مردم ساری در مجلس ادامه داد: مجلس به شعار روحانی که اعتدال و امید است و به معتدلان جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا رای می‌دهد.

وی با بیان اینکه چند نفر از افراطیون اصلاح‌طلب در لیست کابینه پیشنهادی، گنجانده شده‌اند، گفت: این افراد باید تکلیف خود را مشخص کنند و مجلس هم به صلاحیت‌ها رسیدگی می‌کند.

انتهای پیام/86007/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول