اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه زنان خیراندیش آمل خبر داد

توزیع سبد غذایی بین خانواده‌های نیازمند

مدیرعامل موسسه زنان خیراندیش آمل گفت: در رمضان سبد غذایی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

توزیع سبد غذایی بین خانواده‌های نیازمند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رویا احسانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری با بیان اینکه توزیع 12 نوع کالا به عنوان مایحتاج روزانه خانواده‌های نیازمند در میان این خانواده‌ها توزیع شده است، اظهار داشت: مرغ، گوشت، برنج، چای، ماکارونی، رب، حبوبات، شکر و روغن با ارزش ریالی 60 میلیون ریال توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه برای 25 نفر از مددجویان زیرپوشش این موسسه از ابتدای سال تاکنون آموزش قالیبافی تدارک دیده شده است، گفت: این امر برای این بانوان اشتغالزایی محسوب می‌شود.

این مسئول افزود: این موسسه نسبت به تشکل کلاس‌های آموزشی برای جهت استحکام خانواده‌ها بد سرپرست و معتاد اقدام کرده است.

مدیرعامل موسسه زنان خیراندیش آمل با بیان اینکه بیماران نیازمند و مددجویان این موسسه برای درمان رایگان به پزشکان عمومی سطح شهر معرفی می‌شوند، تصریح کرد: بیش از چهار میلیون ریال هزینه درمان 25 مددجوی این موسسه نزد پزشکان عمومی بوده است.

احسانی بیان کرد: این موسسه افرادی را به مشاغلی مانند عکاسی، دندان‌پزشکی، آزمایشگاه، سونوگرافی و مراکز مشاوره به طور رایگان معرفی می‌کند.

وی با اعلام اینکه در پنج ماه گذشته 11 میلیون و 800هزار ریال از سوی خیرین برای هزینه‌های درمانی 24 بیمار پرداخت شده است، گفت: این خیرین به چهار مددجوی این موسسه هزینه جهیزیه به ارزش 12 میلیون ریال اهدا کرده‌اند.

احسانی از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به این مددجویان از سوی موسسه خبرداد و بیان داشت: تاکنون 46 وام قرض‌الحسنه به 12 مددجوی موسسه پرداخت شده است.

 انتهای ‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول