اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم نفت نوین آبادان:

هدف ما صعود به لیگ دسته اول و حضور موفق در جام حذفی است

سرمربی تیم نفت نوین آبادان گفت: با رسیدن به شرایط آرمانی، قصد داریم به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کنیم و در جام حذفی با حضور خود نتایج خیره کننده‌ای به دست آوریم.

هدف ما صعود به لیگ دسته اول و حضور موفق در جام حذفی است

سعید سلامات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان ضمن ابراز رضایت از شرایط موجود در تمرینات تیم نفت نوین آبادان اظهار کرد: از 29 تیر ماه تمرینات را با 170 بازیکن شروع کردیم که در این تست گیری حدود 26 بازیکن نظر ما را جلب کردند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون هم بازیکنانی برای انجام تمرینات گزینشی، در تمرینات ما شرکت می‌کنند تا بتوانیم در پست‌های مورد نظر نیز بازیکن دلخواه را جذب کنیم.

سرمربی تیم نفت نوین آبادان افزود: به دنبال یک دروازه‌بان و یک مهاجم گل زن هستیم تا کمبودها را در این پست‌ها جبران کنیم و یک تیم قدرتمند را روانه مسابقات کنیم.

سلامات تصریح کرد: حدود 90 درصد تیم را از آبادان و بازیکنان بومی شهر انتخاب کرده‌ایم، پنج درصد دیگر را از سایر شهرهای خوزستان و پنج درصد را نیز جای خالی گذاشته‌ایم برای بازیکنان مورد نظرمان در پست‌های دروازه‌بان و مهاجم که در صورت لزوم از خارج از استان این بازیکنان را به کار خواهیم گرفت.

وی اظهار کرد: مدتی است تمرینات بدن‌سازی و کارهای استقامتی را با بازیکنان انتخاب شده آغاز کرده‌ایم و در چند روز آینده مجموعه تیم را به اردو اعزام خواهیم کرد.

سرمربی تیم نفت نوین آبادان در خصوص برنامه اردوهای این تیم به خبرنگار فارس گفت: از 19 مرداد ماه به اردوی شهر بروجرد عزیمت خواهیم کرد، پس از 10 روز به آبادان باز خواهیم گشت و حدود دو هفته نیز در آبادان به تمرینات آماده سازی خواهیم پرداخت.

سلامات افزود: پس از حضور دو هفته‌ای در آبادان مجدداً برای برپایی یک اردوی آماده سازی به اسلامشهر اعزام خواهیم شد تا تیم را به شرایط آرمانی برسانیم.

وی ادامه داد: در این فصل به این جهت که قصد حضور در مسابقات جام حذفی را داریم تمرینات زودتر آغاز کرده و زودتر نیز به شرایط آمادگی خواهیم رسید، زیرا هدف ما صعود به لیگ دسته اول و کسب موفقیت در مسابقات جام حذفی خواهد بود.

سلامات در پایان خاطر نشان کرد: تمرینات خود را هر روز و در برخی روزها دو نوبت در روز ادامه می‌دهیم و قصد داریم پس از حضور در اردو تمرینات را به روزی سه نوبت برسانیم.

انتهای پیام/72013/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول