اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از شروع سال تحصیلی جدید

مدارس جنوب تهران بهسازی می‌شوند

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 تهران از شروع عملیات عمرانی طرح بهسازی و مرمت مدارس این منطقه خبر داد.

مدارس جنوب تهران بهسازی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب تهران، حبیب‌اله غفوری صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بهسازی مراکز آموزشی از اولویت‌های مدیریت شهری است، اظهار کرد: با استفاده از فرصت تعطیلات فصل تابستان اقدامات عمرانی مدارسی که نیازمند مرمتهای جزئی هستند در سطح نواحی هفتگانه این منطقه آغاز شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 تهران با بیان اینکه اقدامات عمرانی تا پیش از شروع سال تحصیلی جدید به اتمام می‌‌رسد، تصریح کرد: روکش آسفالت، مرمت سرویسهای بهداشتی، ایزوگام پشت‌بام، ایمن‌سازی و بهسازی مسیرهای منتهی به مدارس و مراکز آموزشی از جمله اقدامات عمرانی است که در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

غفوری به تفاهم‌نامه‌ای که مابین مدیریت شهری منطقه و آموزش و پرورش شهرستان ری به امضاء رسیده است اشاره کرد و افزود: اجرای طرح شهردار مدرسه، برپایی دوره‌های آموزش شهروندی، شهر در دست بچه‌ها و... از جمله برنامه‌هایی است که به‌منظور ارتقاء آگاهی دانش‌آموزان و آشنایی هر چه بیشتر آنها با شیوه اداره شهر در سطح مدارس و مراکز آموزشی انجام می‌شود.

انتهای پیام/2462/ق10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول