اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

اقامه نماز عید فطر کامل‌کننده اعمال ماه رمضان است

امام جمعه خورموج گفت: در روز عید فطر برخی اعمال واجب و برخی مستحب است که اقامه نماز عید سعید فطر، مستحب و کامل کننده اعمال ماه رمضان است.

اقامه نماز عید فطر کامل‌کننده اعمال ماه رمضان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح صبح امروز در جلسه ستاد عید فطر شهرستان دشتی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد و پیشاپیش عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم متدین استان بوشهر و شهرستان دشتی تبریک گفت.

امام جمعه خورموج ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان افزود: پرداخت زکات فطره مشروط به گرفتن روزه نیست و بر همه مسلمانان واجب است.

وی عید فطر را پاک‌ترین و عیدترین عیدها عنوان کرد و گفت: عید فطر پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است.

مصلح خاطرنشان کرد: در روز عید فطر برخی اعمال واجب و برخی مستحب است که اقامه نماز عید سعید فطر، مستحب و کامل کننده اعمال ماه رمضان است.

وی یادآور شد: پرداخت زکات فطره برای هر نفس 3 هزار تومان است و از زمان غروب آفتاب شب عید واجب می‌شود و برای کسانی که نماز عید را اقامه می‌کنند تا قبل از نماز ادامه دارد.

مصلح اضافه کرد: بنا به گزارش ستاد عید فطر در سال گذشته بیش از 7 هزار نفر در نماز عید فطر در خورموج شرکت کرده‌اند.

مسئول ستاد عید فطر خورموج نیز گفت: هماهنگی‌هایی که با قشرهای مختلف صورت گرفته این ستاد آماده برگزاری عید سید فطر در شهر خورموج است.

عبدالکریم سرادار افزود: نماز عید سعید فطر ساعت 7 صبح در استادیوم تختی خورموج برپا می‌شود.

مسئول ستاد نمازجمعه خورموج یادآور شد: با توجه به اینکه ماه شعبان 30 روز تمام بوده است امکان این را دارد که نماز عید سعید فطر در روز پنجشنبه برگزار شود و چنانچه نماز عید فطر روز پنجشنبه برگزار شود نماز جمعه نیز روز جمعه برگزار می‌شود و چنانچه نماز عید فطر روز جمعه برگزار شود نماز جمعه این هفته برگزار نخواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی نیز گفت: تمام ادارات و نهاد‌ها آماده همکاری با ستاد عید فطر هستند.

حسین باغداری افزود: دو ایستگاه صلواتی نیز در ورودی ویژه خواهران و برادران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/66001/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول