اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در رقابت‌های جهانی و لیگ برتر

تمرینات آماده‌سازی تیم والیبال کاله مازندران آغاز شد

تمرینات آماده‌سازی تیم والیبال کاله مازندران برای حضور در رقابت‌های جهانی و لیگ برتر والیبال از امشب آغاز شد.

تمرینات آماده‌سازی تیم والیبال کاله مازندران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، تمرینات آماده‌سازی تیم والیبال کاله مازندران برای حضور در رقابت‌های جهانی و لیگ برتر والیبال از امشب آغاز شد.

این تمرینات که نخستین روز خود را تجربه کرده است زیر نظر بهروز عطایی، سرمربی این تیم و ابوالقاسم نائیجی، دستیارش در سالن سرپوشیده مجموعه ورزشی این باشگاه ورزشی دنبال شد.

هفت والیبالیست کاله مازندران که در بین آنها بیشتر بازیکنان جوان و جویای نام به چشم می‌آیند دور جدید تمرینات این تیم را استارت زدند.

عادل غلامی و رضا قرا که هم‌اکنون در تمرینات تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان حضور دارند در این تمرین مشاهده نمی‌شود.

کاله مازندران که طی دو دوره گذشته لیگ برتر با غلبه بر برترین‌های والیبال کشور قهرمان این مسابقات شد و با قهرمانی در جام باشگاه‌های والیبال آسیا جواز حضور در جام باشگاه‌های جهان را کسب کرده و امسال عازم ریودوژانیرو برزیل خواهد بود با تصمیم اعضای هیئت‌مدیره ترکیبی جوان، نسبتاً بومی با کیفیت متوسط رو به بالا را تجربه می‌کند.

توجه به زیرساخت و ساخت سالن 8 هزار نفری کاله مازندران یکی از مهم‌ترین دغدغه عوامل باشگاه ورزشی کاله است که باعث شده تا بخشی از بودجه‌های تیمداری در لیگ برتر به این سو سوق داده شود.

عنوان دیگری همانند کسب دو دوره مقام سومی در بین تیم‌های لیگ برتری والیبال کشورمان و مقام سوم جام باشگاه‌های والیبال آسیا نیز دیگر افتخارات کاله مازندران در ابتدای پنجمین سال تیمداری در عرصه حرفه‌ای این رشته ورزشی است.

انتهای پیام/86012/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول