اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علی عجم رتبه دوم کنکور سراسری:

خانواده‌ام مثل کوه پشت سرم بودند

رتبه دوم کنکور سراسری گفت: خانواده‌ام که زمینه آرامش و مطالعه را برایم فراهم کردند و مثل یک کوه پشت سرم بودند

خانواده‌ام مثل کوه پشت سرم بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی عجم در مراسم تجلیل از رتبه‌های تک رقمی کنکور سراسری که ظهر امروز در اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تشکیل شد اظهار کرد: رتبه دوم کشوری را در رشته تجربی به دست آوردم و مهم‌ترین دلیل این موفقیت را توکل به خدا می‌دانم.

وی ادامه داد: خانواده‌ام که زمینه آرامش و مطالعه را برایم فراهم کردند و مثل یک کوه پشت سرم بودند، معلمان و مشاوران مدرسه که از وقت استراحتشان می‌گذشتند تا پاسخگوی سوالات من باشند نقش مهمی در کسب این موفقیت داشتند.

رتبه دوم کنکور سراسری عنوان کرد: هر کس باید راه خود را برای مطالعه پیدا کند و تلاش کند و اگر فرد هدفش مشخص نباشد به جایی نخواهد رسید.

وی در رابطه با شرکت در کلاس‌های کنکور گفت: این روز‌ها اعتماد به مدرسه بسیار کم شده است و دانش آموزان به سمت کلاس‌های خارج از مدرسه روی آورده‌اند در حالی که اعتماد به مدرسه بسیار بهتر از شرکت در این کلاس‌ها است.

عجم خاطر نشان کرد: دانش آموزان طبق ظرفیت و توانایی‌هایشان تلاش کرده و توکل به خدا داشته باشند و برای ثمر رسیدن تلاش خود امیدوار باشند و خانواده‌ها باید تلاش کنند در کنار فرزندان خود باشند.

انتهای پیام/72011/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول