اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کسب رتبه سوم رشته تجربی کنکور سراسری توسط دانش‎آموز بروجردی

پوریا یار احمدی دانش‎آموز بروجردی رتبه سوم رشته علوم تجربی کنکور سراسری را در کشور کسب کرد.

کسب رتبه سوم رشته تجربی کنکور سراسری توسط دانش‎آموز بروجردی

پوریا یاراحمدی نفر سوم رشته تجربی کنکور سراسری امروز در گفت‎وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بروجرد گفت: نخستین بار است که در کنکور سراسری شرکت می‎کنم و موفق شدم که این رتبه را کسب کنیم.

وی عنوان کرد: برای شرکت در کنکور در هیچ کلاس کنکور و فوق برنامه‎ای شرکت نکرده‎ام و تنها با تلاش و کوشش و درس خواندن توانستم به این موفقیت راه پیدا کنیم.

یاراحمدی اضافه کرد: در طول ایام مدرسه روزانه شش الی هفت ساعت درس می‎خواندم اما در ایام تعطیل تا زمان برگزاری کنکور روزانه 10 تا 11 ساعت درس می‎خواندم.

نفر سوم رشته تجربی کنکور سراسری بیان داشت: با معدل 19,99 صدم مدرک دیپلم را اخذ کردم و اکنون که نفر سوم رشته علوم تجربی هستم، قصد دارم که در رشته پزشکی ادامه تحصیل دهم.

وی تصریح کرد: برای همه افرادی که در کنکور امسال شرکت کرده‎اند، آرزوی موفقیت می‎کنم و اگر در این کنکور موفق نشده‎اند، ناامید نباشند و سعی کنند، تا با تلاش و کوشش بیشتر خود را برای کنکور سال آینده آماده کنند.

به گزارش خبرنگار فارس از بروجرد، پوریا یار احمدی در ادامه این مصاحبه رمز موفقیت و پیروزی خود را توکل بر خدا، حمایت‎های خانواده و همچنین تلاش و کوشش و درس خواندن عنوان کرد.

انتهای پیام/2304/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول