اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسئول فعالیت‌های قرآنی اداره‌ کل آموزش و پرورش قم:

13 دانش‌آموز قمی رتبه برتر مسابقات قرآنی را کسب کردند

کارشناس مسئول فعالیت‌های قرآنی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان قم از کسب رتبه برتر توسط 13 دانش‌آموز قمی در سی و یکمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی خبر داد.

13 دانش‌آموز قمی رتبه برتر مسابقات قرآنی را کسب کردند

سید محمدحسن موسوی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات قرآنی اظهار کرد: این مسابقات در ایجاد رقابت سالم بین دانش‌آموزان مؤثر بوده و سبب تقویت توان قرآنی در بین دانش‌آموزان می‌شود.

وی به سی و یکمین دوره مسابقات قرآن اشاره کرد و افزود: این مسابقات در قالب رشته‌های تفسیر، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در مشهد برگزار شد.

کارشناس مسئول فعالیت‌های قرآنی اداره ‌کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه دانش‌آموزان پسر موفق به کسب چهار رتبه برتر در سی و یکمین دوره مسابقات قرآن شدند، گفت: سید محمدصادق سجادی، محمدجواد طاهری‌کیا و محمدجواد کریمیان رتبه اول این دوره مسابقات را کسب کردند.

وی با اشاره به کسب 9 رتبه برتر از سوی دانش‌آموزان دختر در سی و یکمین مسابقات قرآنی گفت: زهرا عزت‌اللهی، فاطمه ناصری، زینب ابراهیم‌زاده، محدثه محمدجانی، کوثر رحیمی، فاطمه نصیری‌جهرودی، فائزه محمدی و معصومه ابراهیم‌زاده از جمله افرادی هستند که در این مسابقات موفق به کسب رتبه برتر شده‌اند.

موسوی‌نیا خاطرنشان کرد: مسابقات رشته‌های قرائت، حفظ، مداحی و اذان پس از ماه رمضان در استان قزوین برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: 24 نفر از دانش‌آموزان پسر در رشته‌های حفظ، قرائت و اذان و 12 نفر از دانش‌آموزان دختر در رشته‌های حفظ و قرائت از پایه‌های دوم راهنمایی تا چهارم متوسطه در این مسابقات شرکت می‌کنند.

کارشناس مسئول فعالیت‌های قرآنی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان قم عنوان داشت: مسابقات رشته‌های قرائت، حفظ، مداحی و اذان 22 تا 25 مرداد سال جاری ویژه دانش‌آموزان پسر و 27 تا 30 مرداد سال جاری ویژه دانش‌آموزان دختر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78003/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول