اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 200 نفر از دانش‌آموزان

آیین معنوی اعتکاف دانش‌آموزی در اراک آغاز شد

با حضور 200 نفر از دانش‌آموزان فعال مدارس استان مرکزی آیین معنوی اعتکاف دانش‌آموزی در اراک آغاز شد.

آیین معنوی اعتکاف دانش‌آموزی در اراک آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک برای ششمین سال متوالی و به همت ادارات ناحیه یک و دو آموزش و پرورش استان مرکزی مراسم معنوی اعتکاف دانش‌آموزی امروز و همزمان با بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان در مسجد امام جعفر صادق(ع) اراک آغاز شد.

بر اساس این گزارش مراسم معنوی اعتکاف رمضانیه با حضور 200 دانش‌آموز دختر و پسر اراکی در دو مسجد این شهرستان برگزار می‌شود.

در این مراسم که اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان مسئولیت برگزاری آن را بر عهده دارند، مراسم معنوی اعتکاف دانش‌آموزان دختر در مسجد امام جعفر صادق(ع) و مراسم معنوی اعتکاف پسران در مسجد چهارده معصوم(ع) برگزار می‌شود.

مراسم اعتکاف رمضانیه در اجرای سنت نبوی و به منظور بهره‌برداری دانش‌آموزان از ایام پر فیض رمضان برگزار می‌شود که قرائت و ختم یک جزء قرآن، ادعیه وارده، مراسم دعا، نماز جماعت و تشکیل حلقه‌های معرفتی با حضور روحانیون و مبلغان از برنامه‌های متنوع اعتکاف به شمار می‌رود.

این مراسم از امروز آغاز و به مدت سه روز و با هدف عمق بخشی به نوسازی معنوی و تقویت بنیان‌ها و پایه‌های دینی و معرفتی و اعتقادی دانش‌آموزان در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی و تربیتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/87007/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول