اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی چهارمحال و بختیاری خبر داد

شرکت 1700 دانش آموز چهارمحال و بختیاری در مراسم اعتکاف

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی چهارمحال و بختیاری از شرکت یک هزار و 700 دانش آموز این استان در مراسم معنوی اعتکاف دانش آموزی در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

شرکت 1700 دانش آموز چهارمحال و بختیاری در مراسم اعتکاف

حسن صمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: برگزاری مراسم معنوی اعتکاف دانش آموزی از چهار سال پیش تاکنون به صورت مستمر همزمان با ماه مبارک رمضان در شهرستان شهرکرد برگزار می‎شود.

وی افزود: برای نخستین بار در ماه مبارک رمضان امسال، مراسم اعتکاف دانش آموزی در سطح شهرستان‌ها نیز برگزار شد که با استقبال خوب دانش آموزان شهرستانی روبرو بودیم.

صمدزاده از شرکت یک هزار و 700 دانش آموز در مراسم اعتکاف در سراسر استان خبر داد و گفت: از مجموع 17 منطقه آموزش و پرورش در 15 منطقه استانی مراسم اعتکاف برگزار شد.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری با اشاره به روز پایانی برگزاری مراسم اعتکاف، خاطرنشان کرد: افزون بر 220 دانش آموز خواهر و 270 نفر از پسران ماه رمضان امسال معتکف شدند که غروب امروز به در شهرکرد این مراسم معنوی به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: در شهرستان‌های بن، سامان، لردگان و بخش‌هایی از خانمیرزا و منطقه لاران مراسم اعتکاف برگزار شده است.

صمدزاده ادامه داد: این در حالیست که در شهرستان‌های بروجن و کیار اعتکاف برادران هنوز آغاز نشده و در شهرستان اردل و شهرکرد نیز در حال برگزاری است که امروز در شهرکرد این مراسم به پایان می‌رسد.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری هزینه شرکت دانش آموزان در این مراسم معنوی را 30 هزار تومان عنوان کرد و گفت: نیمی از این هزینه برعهده خود دانش آموز و نیمی از آن را آموزش و پرورش متقبل می‌شود ولی در مناطق محروم هزینه دریافتی کمتر است.

این مسئول استقبال دانش آموزان از مراسم اعتکاف امسال را بسیار پرشور توصیف کرد و افزود: با توجه به تعطیلات تابستان تعداد علاقمندان برای شرکت در این طرح معنوی بسیار زیاد بود که متأسفانه به دلیل کمبود ظرفیت از پذیرش همه معذور بودیم.

انتهای پیام/68006/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول