اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر موسسه فرهنگی تبلیغی بصیران:

از ظرفیت گروه‌های حوزوی در ترویج عفاف و حجاب استفاده شود

مدیر موسسه فرهنگی تبلیغی بصیران گفت: لازم است از ظرفیت‌های گوناگون گروه‌های تبلیغی حوزوی در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب استفاده بیشتری بشود.

از ظرفیت گروه‌های حوزوی در ترویج عفاف و حجاب استفاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام امین کشوری پیش ‌از ظهر امروز در مراسم رونمایی از پایگاه اینترنتی حجاب یار گفت: رهبر معظم انقلاب بارها تاکید فرموده‌اند که موج معنویت‌خواهی در میان جوانان چشمگیر و روزافزون است و این امر در قالب اردوهای جهادی و تبلیغی به خوبی دیده می‌‌شود.

وی افزود: نهادهای مسئول در نظام اسلامی تاکنون در مورد حجاب کاری آن‌گونه که شایسته جمهوری اسلامی بوده انجام نداده‌‌اند به همین دلیل بدحجابی رواج یافته است.

مدیر موسسه فرهنگی تبلیغی بصیران با بیان اینکه حجاب جزو دستورات اسلامی است گفت: فطرت همه انسان‌ها هم آماده پذیرش از این آموزه الهی است و امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی، راه‌اندازی فضای گفتمانی و استدلالی در مورد حجاب و عفاف اهمیت فراوانی دارد.

وی ادامه داد: مصوباتی هم در این زمینه در شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه وظایف 26 دستگاه مختلف وجود دارد اما در این میان نیروی انتظامی وظیفه خود را بهتر از دیگران انجام می‌دهد به همین دلیل فضای انتظامی بیش از فضای استدلالی دیده می‌شود.

کشوری با بیان اینکه حوزه‌های علمیه وظیفه خاصی در زمینه عفاف و حجاب نداشته‌اند عنوان داشت: با این حال مجموعه‌های حوزوی ظرفیت فراوانی در این زمینه دارند و می‌توانند کارهای مفیدی انجام دهند.

مدیر موسسه فرهنگی تبلیغی بصیران خاطرنشان کرد: پایگاه اینترنتی حجاب یار به منظور پشتیبانی محتوایی از همایش‌های فراوانی تشکیل شده که در طول سال در مورد حجاب و عفاف برگزار می‌شوند.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این سایت بیان داشت: موسیقی حجاب برای جوانان و کودکان، پوسترهای حجاب در ابعاد واقعی، فیلم‌های صد ثانیه‌ای منتخب جشنواره فیلم 100، نماهنگ و کلیپ، متن ادبی ویژه همایش‌ها، پیامک و بروشورهایی با موضوع حجاب از جمله موارد موجود در سایت حجاب یار هستند.

کشوری افزود: قسمت محصولات پایگاه بخش دیگری از سایت حجاب یار را تشکیل می‌دهد و مجموعه کتاب‌های عفاف و حجاب برای کودکان هم در نظر گرفته شده است.

مدیر موسسه فرهنگی تبلیغی بصیران با اشاره به بخش اخبار سایت گفت: اخبار مختلفی در سطح بین‌المللی و با موضوعات گوناگون در این قسمت درج می‌شوند.

وی طرح ملی ایستگاه‌های حجاب با عنوان رویش مهر را مورد توجه قرار داد و عنوان داشت: دفاتر امور بانوان‌ استانداری‌ها و فرمانداری‌ها متقاضیان اصلی این طرح خواهند بود و پایگاه حجاب یار می‌تواند محتوای مورد نیاز را برای آنها فراهم کند.

انتهای پیام/78004/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول