اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه:

جایگاه زنان پس از پیروزی انقلاب اعتلا یافت

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کرامت و عزت زن جایگاه خاصی پیدا کرده و امروزه زنان مسلمان در جهان مورد احترام هستند.

جایگاه زنان پس از پیروزی انقلاب اعتلا یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای زن و شهیده شاخص امسال سیده طاهره هاشمی پیش از ظهر امروز به‌مناسبت روز بسیج زنان در سالن شهید بهشتی شهر کرمانشاه برگزار شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: نقش زنان در انقلاب اسلامی و حرکت‌های مبازره‌ای زنان در به ثمر نشستن انقلاب و نابودی رزیم پهلوی چشم‌گیر بود و زنان دوشادوش مردان و روحانیت در این امر شرکت و شهیدان زیادی تقدیم انقلاب کردند.

مجتبی بیاتی با تاکید بر اینکه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کرامت و عزت زن جایگاه خاصی پیدا کرده، تصریح کرد: امروزه زنان مسلمان در جهان مورد احترام هستند.

بیاتی ادامه داد: زنان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس نقش گسترده‌ای داشتند و در سه محور حضور مستقیم در جبهه‌ها، پشتیبانی از رزمندگان اسلام و تشویق رزمندگان از سوی مادران و همسران ایران اسلامی ایفای نقش می‌کردند.

به گفته معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، بیش از هفت هزار زن شهید در جبهه‌ها تقدیم انقلاب و اسلام شد و 946 زن شهیده از شیر زنان کرمانشاهی بودند.

وی خاطر نشان کرد: زنان بعد از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در همه عرصه‌های فرهنگی، علمی و ترویج فرهنگ عفاف نقش برجسته‌ای داشته‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: زنان ایران اسلامی به‌عنوان مهم‌ترین رکن خانواده باید فرهنگ اسلامی و سبک زندگی سالم اسلامی را ترویج دهند و در اقتصاد مقاومتی طبق فرمایش مقام معظم رهبری، زنان بیشترین نقش را دارند.

وی با اشاره به اینکه امروزه مدیران زیادی از زنان در کشور فعالیت دارند، عنوان کرد: پاسداشت مقام شهید به ویژه شهدای زن بر عهده خود زنان است و با پرورش فرزندان انقلابی و بسیجی می‌توانند به سرافرازی ایران اسلامی کمک کنند.

 انتهای پیام/2700/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول