اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان نکا:

800 خانوار مددجوی نکایی سبد غذایی دریافت کردند

مدیر کمیته امداد شهرستان نکا از توزیع 800 سبد غذایی بین خانوارهای نیازمند و مددجوی کمیته امداد در ماه رمضان خبر داد.

800 خانوار مددجوی نکایی سبد غذایی دریافت کردند

سید موسی عمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: کمیته امداد امام‌خمینی شهرستان نکا در طول ماه مبارک رمضان برای رفاه حال مددجویان اقدام به تهیه و توزیع سبد غذایی، شامل برنج، روغن، ماکارونی، خرما و… در میان 800 خانواده نیازمند کرده است.

وی افزود: ارزش ریالی هر یک از این سبد غذایی 500 هزار ریال است و در مجموع تاکنون بیش از 400 میلیون ریال سبد غذایی در بین خانواده‌های مددجوی کمیته امداد شهرستان نکا توزیع شده است.

عمادی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی کمیته امداد و طبق سنوات گذشته امسال بیش از یک‌هزار کیسه همیان مولا برای جمع‌آوری کمک‌های خیران و بازاریان در بین افراد توزیع شد که تاکنون کمک‌های مناسبی جمع‌آوری و توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد نکا با اشاره به مساعدت خیران و نیکوکاران منطقه در اجرای این طرح تصریح کرد: خیران شهرستان با مساعدت خود به صورت نقدی و جنسی بخش اعظمی از هزینه سبد غذایی خانواده‌های نیازمند را تامین کرده‌اند.

وی با دعوت از حامیان برای حمایت ایتام این شهرستان ابراز داشت: نبود پدر و مادر در خانواده فقط یک فقر و کمبود مادی نیست بلکه یک کودک یتیم علاوه بر فقر اقتصادی با کمبودهای مهم دیگری نیز در زمینه‌های مختلف فرهنگی،عاطفی، روانی و آموزشی نیز مواجه می‌شود.

عمادی با اشاره به اینکه شهرستان نکا در حل حاضر دارای 316 نفر یتیم زیرپوشش است، بیان داشت: یک‌هزار و 450 نفر حامی سرپرستی این تعداد از ایتام را بر عهده دارند که کمک‌های خود را به صورت ماهانه به حساب ایتام واریز می‌کنند.

وی گفت: حامیان ایتام نکا سال گذشته بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال به حساب ایتام واریز کرده بودند.

انتهای پیام/86002/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول