اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

کسب رتبه یک گروه زبان خارجه توسط دانش‌آموز یاسوجی

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش‌آموز دختر کهگیلویه و بویراحمدی رتبه یک گروه زبان خارجه و چهار گروه علوم تجربی منطقه 3 کشور را کسب کرد.

کسب رتبه یک گروه زبان خارجه توسط دانش‌آموز یاسوجی

سید حمدالله خواهش‌نیک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: دانش‌آموز دختر کهگیلویه و بویراحمدی رتبه یک گروه زبان خارجه و چهار گروه علوم تجربی منطقه 3 کشور را کسب کرد.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهناز حسینی دانش‌آموز دبیرستان فرزانگان یاسوج در کنکور سراسری امسال توانست در گروه زبان خارجه رتبه اول و در گروه علوم تجربی رتبه چهارم منطقه 3 کشور را کسب کند.

خواهش‌نیک عنوان کرد: زیست‌شناسی 95، شیمی 88، زبان عربی 100 درصد و ادبیات فارسی 80 درصد از درصدهای بالای پاسخگویی این دانش‌آموز در کنکور است.

وی از عوامل موفقیت‌های این دانش‌آموز گفت و افزود: توکل به خداوند متعال، اراده و پشتکار، همکاری خانواده و توجه ویژه به راهنمایی معلمان و متمرکز کردن مطالعه بر کتاب‌های درسی در برنامه‌ریزی منظم و مطالعه را عوامل موفقیت‌ در این آزمون بزرگ دانست.

خواهش‌نیک با طرح این سئوال از این دانش‌آموز که چه توصیه‌ای برای دیگر دانش‌آموزان دارید، حسینی گفت: آنانکه در کنکور سال آینده شرکت می‌کنند باید به این نکته توجه کنند که با اراده و پشتکار و تلاش می‌توان در هر آزمونی موفق شد.

وی خاطرنشان کرد: این دانش‌آموز برتر کنکور که ساکن شهر یاسوج است قصد دارد رشته پزشکی را انتخاب کند.

انتهای پیام/82009/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول